subaru1997 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Serwus Koledzy! Mam pytanie: zakupiłem niedawno Forestera 2004r. SG 92KW Automat na kołach 15 Potrzebuję teraz wymienić tarczę hamulcowe przód i tył oraz klocki różne propozycję dostałem w sklepach ale że wcześniej miałem Subaru Legacy manual wiem że Forester w Automacie to już inna bajka i droga hamowania, dla tego pytanie moje jakie tarcze i klocki stosujecie u siebie ? Propozycje dostawałem na Tarcze i Klocki TRW ale opinie są podzielone jak i na Tarcze Brembo Dostałem też propozycję na tarcze firmy EBC ale podobno trzeba i klocki kupić tej firmy, żywotność i jakość produktu dużo wyższa niż TRW i Brembo. I drugie pytanie: zakupiłem Subaru na kołach 15 o rozmiarze opony 205/70/15 lecz fabrycznie podobno powinien mieć felgi 16 ale przez to idzie mniejsza opona i staje się auto twardsze do jazdy, ale jest też większy wybór Tarcz hamulcowych. Czy ktoś posiada taki model i już testował felgi z oponami ? co wam się lepiej sprawdziło 15 na wyższych oponach czy 16 na mniejszych oponach ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runner Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Ja stosuję u siebie w Forku 2,0 125 MY04 fabryczne tarcze z przodu, stosuję tarcze i kolocki ATE, klocek wymieniłem ostatnio po 50tys, tarcza przy tym przebiegu nie miała prawie wcale rantu i do grubosci minimalnej 22mm jeszcze jej daleko, pewnie dociągnie do 100tys. Polecam taki zestaw. W modelu tym fabryczne koło to 205/70/15, zamiennik z tabliczki i książki to 215/60/16, stosuję oba rozmiary zima-lato. Bardziej komfortowo jest na tym pierwszym w koleinach, oraz dziurach, niższy profil lepiej prowadzi się w zakrętach, ale komfort nizszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefiozo Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Co do rozmiaru kół to popieram przedmówcę, 15ki wygodniejsze, auto lepiej chodzi w koleinach, lepiej chodzi w terenie, natomiast 16ki twardsze, lepiej trzymają w zakrętach, choć przy tej mocy w połączeniu z automatem to i tak problemów mieć nie powinieneś. Zestaw tarcze + klocki polecam ATE lub Zimmerman, reszta to klasa średnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru1997 Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Dzięki za szybką pomoc wyjaśniło mi to parę wątpliwości. Jeszcze raz dzięki i szerokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Co do kół to na zimę mam 15"x70x205 na lato 16"x60x215. Na słupku drzwi kierowcy masz tabliczkę z rozmiarami. Felg możesz poszukać w wątku kupię/ sprzedam lub na popularnych OLX lub alledrogo. Co do tarcz , klocków i zestawu do tylnego bębna zdania sa podzielone , ja mam TRW i jest ok. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru1997 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 dzięki "diamond" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 @subaru1997.Daj znać jak już ogarniesz temat:). Jak Ci się jeździ automatem? Z tego co pamiętam to reduktor jest połączony z biegiem 1. Jak coś to pisz na priv . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się