Tiger Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Dzień dobry! Mam Subaru Forester XT MY 2014 w wersji Platinium z fabrycznie montowaną nawigacją (a przynajmniej do tej pory mi się tak wydawało), bo gdy próbowałem zakupić update, to dowiedziałem się od Here, która jest następcą Navteq-a, że możliwy jest update tylko dla urządzenia nawigacji z tzw. Head Unit Number: FF405LS, FF415LS, FF506LS, FF516LS, ja mam (a nic sam nie zmieniałem) FF456LS. Here nic nie wie o aktualizacji nawigacji w takim, nie wiadomo czy fabrycznym urządzeniu dla pojazdów Subaru i doradza się skontaktować z Subaru Import Polska. Czy można się dowiedzieć o co chodzi? Jak i gdzie można kupić aktualizację dla urządzenia FF456LS? Pozdrawiam Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Dzień dobry, Bardzo prosimy Pana o kontakt emailowy z DT (centrala@subaru.pl). Aby wyjaśnić powyższą kwestię będziemy potrzebowali szczegółowych danych dotyczących samochodu. Dziękujemy za cierpliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Dziękujemy za cierpliwość Witam, dwa tygodnie upłynęły "jak z bicza strzelił" - przesłałem na podany adres e-mail stosowane dane / korespondencję od razu 4 stycznia, no i niestety nic, zero odzewu - czy można prosić o wyjaśnienie sprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Sprawdziliśmy. Niestety, nie otrzymaliśmy emaila. Prosimy o ponowne jego przesłanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Witam, Dane wysłałem też na PW, na maila centrala@subaru.pl PONOWNIE wysłałem również całość korespondencji z HERE. Zapewniam Pana, że ze swojego maila korzystam kilkadziesiąt razy dziennie i raczej nie słyszałem, żeby ktoś inny zgłaszał, że korespondencja do niego nie dociera Pozdrawiam Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witam! Czuje się w obowiązku powiadomić o uzyskanej dzisiaj odpowiedzi z DT. Reasumując, pomimo że producent map Here zarówno na swojej internetowej podaje co innego jak i jego (Here) oficjalny support też ma inne zdanie, to jednak nowe aktualizacje map na urządzeniu, w które jest wyposażony mój Forek XT MY 14, tj. Head Unit Number: FF456LS będą działać. Czyli o'k, ale sytuacja dziwna.... W każdym razie dziękuję za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi