MartiniOCP Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam Wiem, że temat rzeka z obrotami na jałowym w outbacku, że nierówne, że spadają za nisko, itd. Mój ulubieniec [outback 2005, 2.5] po zmianie sprzęgła, konwersji dwumasy na zwykłe, wyrobił sobie nowy nawyk - non stop na jałowym mam 1500-1800. W czasie jazdy potrafi podtrzymywać prędkość w okolicach 3000 obr./min. Nie wiem co jest grane. Przyznam się bez bicia, że zdejmowałem przepustnicę do czyszczenia. Moją uwagę zwrócił fakt, że nie była ona do końca zamknięta, tzn. zostawiony minimalny prześwit. Nie wiem, może tak ma być a całkiem domyka się jakoś pod prądem. W każdym razie, jak odepnę teraz wężyki dochodzące do filtra powietrza to obroty jakby się poprawiają - są w okolicy 1000. Jak zapinam wężyki z powrotem - obroty idą w górę, do wspomnianych 1500. Może ktoś ma pomysł. pzdr i dzięki z góry. Aha, nie wyświetla żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się