grafmix Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem wrx który stał około roku na placu po delikatnej kolizji (bok auta), po blacharce auto przejezdzalo tylko na lawete i do garazu gdy przyszlo do pierwszej przejażdżki radość opadła. stukające zawieszenie,cieknące węże od chłodnicy itp drobiazgi.najgorsze z tego jest szarpanie na zagrzanym silniku,przy przyspieszaniu auto idzie normalnie jak na wrx ale przy stalej predkosci ok 40kmh na jednym biegu obroty okolo 2500 szarpie i sie dlawi,wymienione swiece i cewki pozostal ecu wywala nastepujace bledy P0028,P0026,P0083,P0082 wszystkie tycza sie regulacja zaworow ssacych bank 1. nie wiem do konca o co chodzi na necie znalazlem podobny problem bylo to zwiazane z czujnikami po stronie kierowcy z kolorem kostki niebieskim i bialym. może ktos miał podobny przypadek i podzielil by sie doswiadczeniem z ta usterka.z góry dziekuje za jakiekolwiek sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Bez dokładnej diagnostyki i sprawdzeniu paru rzeczy,to możemy sobie równie dobrze wróżyć z fusów. Rozrząd i luzy zaworów do sprawdzenia,szczelność dolotu,przepływka,solenoid,wiązka silnika itd. Czyli parę rzeczy do sprawdzenia,będziesz szukał bez dokładnej diagnostyki czy logów pracy silnika,to wypadnie pewnie drożej niż wizyta w dobrym warsztacie ogarniającym Subaraki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafmix Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Pewnie odwiedze Michala Gawina w krakowie dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfos2 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Ja tam nie polecam tego Pana do którego chcesz się udać z autem. I drugi raz w życiu bym tam nie zawiózł mojej subarki. A jak stoisz to też silnikiem szarpie czy pracuje normalnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Sutkowski Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Podpinam się do tematu u mnie w STI 2004 jest to samo ale jeszcze nic nie wymieniałem gdzie szukać przyczyny ? Check nie świeci jedynie delikatnie poszarpuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 U mnie nałożyło się parę rzeczy:- przepływka- rozszczelniony dolot (za filtrem)- padła cewkaSprawdź kostkę pod kolektorem ssącym (tę od czujnika temperatury płynu chłodniczego\chłodzącego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się