grafmix Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem wrx który stał około roku na placu po delikatnej kolizji (bok auta), po blacharce auto przejezdzalo tylko na lawete i do garazu gdy przyszlo do pierwszej przejażdżki radość opadła. stukające zawieszenie,cieknące węże od chłodnicy itp drobiazgi.najgorsze z tego jest szarpanie na zagrzanym silniku,przy przyspieszaniu auto idzie normalnie jak na wrx ale przy stalej predkosci ok 40kmh na jednym biegu obroty okolo 2500 szarpie i sie dlawi,wymienione swiece i cewki pozostal ecu wywala nastepujace bledy P0028,P0026,P0083,P0082 wszystkie tycza sie regulacja zaworow ssacych bank 1. nie wiem do konca o co chodzi na necie znalazlem podobny problem bylo to zwiazane z czujnikami po stronie kierowcy z kolorem kostki niebieskim i bialym. może ktos miał podobny przypadek i podzielil by sie doswiadczeniem z ta usterka.z góry dziekuje za jakiekolwiek sugestie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Bez dokładnej diagnostyki i sprawdzeniu paru rzeczy,to możemy sobie równie dobrze wróżyć z fusów. Rozrząd i luzy zaworów do sprawdzenia,szczelność dolotu,przepływka,solenoid,wiązka silnika itd. Czyli parę rzeczy do sprawdzenia,będziesz szukał bez dokładnej diagnostyki czy logów pracy silnika,to wypadnie pewnie drożej niż wizyta w dobrym warsztacie ogarniającym Subaraki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafmix Posted May 30, 2015 Author Share Posted May 30, 2015 Pewnie odwiedze Michala Gawina w krakowie dzieki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajfos2 Posted May 30, 2015 Share Posted May 30, 2015 Ja tam nie polecam tego Pana do którego chcesz się udać z autem. I drugi raz w życiu bym tam nie zawiózł mojej subarki. A jak stoisz to też silnikiem szarpie czy pracuje normalnie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Sutkowski Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Podpinam się do tematu u mnie w STI 2004 jest to samo ale jeszcze nic nie wymieniałem gdzie szukać przyczyny ? Check nie świeci jedynie delikatnie poszarpuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 U mnie nałożyło się parę rzeczy:- przepływka- rozszczelniony dolot (za filtrem)- padła cewkaSprawdź kostkę pod kolektorem ssącym (tę od czujnika temperatury płynu chłodniczego\chłodzącego). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now