kukus Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Mam luzy w napedzie... zmniejszylem luzy na dyfrze z przodu i z tylu, wymienilem gumy tylnego dyfra (jest znacznie lepiej) i zostaly luzy na przegubach. Nie strzelaja, nie terkocza ale lezac pod samochodem widac i czuc ze wiekszosc z nich ma juz minimalne luzy. Jak je wszystkie z sumowac pewnie uzbiera sie. O co mi chodzi? Auto szarpie toczac sie powoli w korku. Wpada w "rezonans" a glowa zaczyna latac jak u dzieciola. Puszczajac i wciskajac znow gaz czuc ze jest jakis luz miedzy tym jak auto hamuje silnikiem a przyspiesza. O ile przeguby zewnetrzne sa dostepne bez problemu to gorzej juz z wewnetrznymi. Na allegro jest kilka pozycji ale co ciekawe 2 rozne przeguby pasuja wg sprzedawcow i ich katalogow do Gtka. A wlasnie pacjent to GT 00' Czy ktos moglby poradzic gdzie i jakie przeguby wewnetrzne kupic? ROzwazalem tez opcje polosi z WRXa. Jest szansa ze beda mniej zluzyte niz moje z drugiej strony kot w worku. Nikt? Nic? Nie wymienialiscie przegubow wewnetrznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się