karo Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Muszę wymienić pasek rozrządu, nie wiem czy tylko pasek, czy dodatkowo coś jeszcze, mówią o jakiś rolkach napinających, prowadzących ale jak kobieta przyjeżdża do warsztatu to od razu pół samochodu chcą wymienić, chociaż niekoniecznie to zrobią a kasę wezmą. Pomóżcie i powiedzcie może coś jeszcze powinnam zrobić bo samochód ma 10 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Wymiana rozrządu to pasek, rolki prowadzące i napinające (zwane napinaczem hydraulicznym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Po 100 tys. powinno się wymienić cały komplet ( pasek, rolki, napinacze ) Koszt w Imprezie to około 2400 pln. Można się targować. Do żony Imprezy kosztowało mnie 1800 pln. W Foresterze jeszcze nie wymieniałem. A jak zawieszenie u Waćpanny .... yyyyy... znaczy w aucie. Siwy dociekliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karo Opublikowano 22 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 A niejakiego SIWEGO wszędzie pełno, nudzimy się co? Bez osobistych wycieczk proszę :wink: . Zawieszenie czyli przepraszam co? W każdym razie zrozumiałam że wymienić powinnam komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip D. Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Mr Siwy chetnie wykonalby przeglad "zawieszenie Wacpanny" Karo. Ale bez ingerencji w ustawienia, bo podobno Sz. P. Siwy posiada TYLKO urzadzenia diagnostyczne, narzedzia od paru lat nie funkcjonija jak trzeba :wink: :wink: :wink: Pozdrawiam serdecznie, Filip D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkali Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 ja wymienilem laczniki stabilizatora z przodu (z tylu tez powinienem..), drazki kierownicze, niszcza sie strasznie na warszawskich "ulicach", ew. mozna sprawdzic sprzeglo i docisk, tarcze hamulcowe i klocki. wszystko zalezy od poprzednich wlascicieli. jesli troszke dbali to nic nie powinno sie dziac, Olej ostatnio nalali valvoline max life, podobno dobrze robi . staram sie nie odwiedzac ASO w okolicach Warszawy, wiec koszt nie jest taki duzy...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się