Tomaxx89 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam. Jestem nowym forumowiczem, posiadam forestera 2.0 122 km, ok 5 tyś temu założyłem instalacje gazową STAG pojazd był w naprawie w Józefowie u nieautoryzowanego serwisu Subaru który nic nie zdiagnozował oprócz wymiany świec i przewodów. Problem polega na tym iź od wolnych obrotów jest brak mocy aż do 3tyś. Po przekroczeniu 3 tyś jest odczuwalne jakby otworzył sie drugi zawór i wtedy dopiero auto zaczyna przyśpieszać. Być może temet ten był już wielokrotnie przerabiany na forum ale proszę o pomoc. Mam znajomego z takim samym silnikiem więc może zamieniłbym jakąś część w celu zdiagnozowania. Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Na benzynie i na gazie tak samo brak mocy? filtr powietrza, paliwa ,wymieniane były? zawory sprawdzane? Błędów brak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Być może temet ten był już wielokrotnie przerabiany na forum Ano był. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Na benzynie i gazie to samo filtry byly wymienione a co do zaworów to podobno w tym silniku sa hydrauliczne. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Tomaxx89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 a co do zaworów to podobno w tym silniku sa hydrauliczne. Ale masz wsparcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie rozumiem, tak stwierdził mechanik z Józefowa. A co do tego tematu który niby się powtarza, nie ma zbyt wiele konkretów. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Tomaxx89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Na początek zmień mechanika. Wymianę świec i przewodów mogłeś sam zrobić. A po wymianie świec i przewodów poprawa na plus czy bez zmian? od kiedy silnik stracił moc? tak z dnia na dzień czy po wizycie w warsztacie lub po montażu LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Bez instalacji jezdzilem ok miesiaca i wszystko bylo dobrze natomiast po zalozeniu po ok 2 msc problem sie pojawil. I teraz istnieje brak mocy na benzynie i gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Check engine gaśnie ? Spalanie wzrosło? Podjedź do gazownika co ogarnia subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Tak gasnie wydaje mi sie ze spalanie wzroslo natomiast co jeszcze zauwazylem to ze po delikatnym wciskaniu gazu auto przyspiesza normalnie a gdy wcisne do podlogi to zamula i praktycznie nie przyspiesza. Znacie moze w okolicach minska mazowieckiego, siedlce, warszawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się