1kowal1 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 pacjent to teścia forester 2.5 turbo 06 rok ok 180tys km przebiegu, automat często , wręcz prawie zawsze drga samochodem na wolnych obrotach tak jak by nie pracował jeden cylinder szarpanie objawia się tez przy przy lekkim przyspieszaniu lub jak jedzie się z równą prędkością raczej zanika pod pełnym obciążeniem, na mocy raczej nie stracił-może delikatnie-nie odczuwalnie.. zapalają się kontrolki(rzadko gasną) Check engine,kontrola trakcji - te dwie jak się pala to cały czas i mruga 3 kontrolka CRUISE po sprawdzeniu błędów mechanik powiedział ze cały czas pokazuje na 2 cylindrze wypadanie zapłonu-wymiana świec i przełożenie cewki nic nie dało-ten sam błąd i te same objawy panowie co może być? z góry dzięki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Auto z LPG? Luzy zaworowe kiedy sprawdzane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1kowal1 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 tak LPG instalacja brc ok 1.5 roku, ale po odlaczeniu LPG na samej benzynie jest to samo szczerze to nie wiem kiedy były sprawdzane Luzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 To luzy zaworowe do kontroli,jak najszybciej,bo skończy się remontem głowic. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1kowal1 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 dzięki za podpowiedz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Miałem to samo, regulacja luzów zaworowych pomogła dodatkowo nowe świece i cewki i chodzi jak szwajcarski zegarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Miałem to samo, regulacja luzów zaworowych pomogła dodatkowo nowe świece i cewki i chodzi jak szwajcarski zegarek. jakie koszta? jak to wyglada czasowo i kwotowo? w automacie reguluje sie tak samo jak w manualu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Za usługę czyli wyjęcie silnika i całą resztę zapłaciłem 1000 + uszczelki, świece, cewki i jakieś pierdoły.. Czasowo to chyba ok 4-5 dni i było zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się