Skocz do zawartości

knocki, jazda na ubogo, pompa paliwa i podwyzszone cisnienie krwi...


saszynski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

 

od jakiegos czasu walcze z Gackiem, bo zaczał FOSZYĆ...

 

chwilowo po przegladzie i przełożeniu ECU na ten z mapą, zabrałem go na pspacer z laptopem, bo coś nie jechał...

i ku mojemu zdziwieniu lata na ubogo (AFR podczas jazdy 15-18 a podczas upalania 23!)

 

szukałem przypadkowych przeciekow lewego powietrza ale jest szczelny...

 

porównujac stare logi rzuciły mi sie w oczy wskazania wydajnosci pompy paliwa...

 

wg starego juz przy 2550 rpm, pedale gazu wcisnietym powyzej 40% wydajność wzrasta z 33.33% na 66.67% i po chwili 100% o ile dalej przyspieszam... AFR na poziomie 14-12 na gazie w podłodze do 11.2

 

 

teraz mam 2560 rpm, pedal 42% wydajnosc 33.33% po przekroczeniu 3500 rpm 66.67 i dopiero w okolicach 5500 rpm idzie na 100%... 

AFR na ubogo... 

 

WTF? 

 

przekazniki cykaja... wiec stawiam na kontroler... lub gdzie ew. sukac i co rozebrac?

 

może zmostkowac pompe paliwa zeby dawała 100% cały czas?

 

pompa to Walbro 455, działa jak zawsze... 

 

jakies pomysły?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...