Jump to content

knocki, jazda na ubogo, pompa paliwa i podwyzszone cisnienie krwi...


saszynski

Recommended Posts

Witam...

 

od jakiegos czasu walcze z Gackiem, bo zaczał FOSZYĆ...

 

chwilowo po przegladzie i przełożeniu ECU na ten z mapą, zabrałem go na pspacer z laptopem, bo coś nie jechał...

i ku mojemu zdziwieniu lata na ubogo (AFR podczas jazdy 15-18 a podczas upalania 23!)

 

szukałem przypadkowych przeciekow lewego powietrza ale jest szczelny...

 

porównujac stare logi rzuciły mi sie w oczy wskazania wydajnosci pompy paliwa...

 

wg starego juz przy 2550 rpm, pedale gazu wcisnietym powyzej 40% wydajność wzrasta z 33.33% na 66.67% i po chwili 100% o ile dalej przyspieszam... AFR na poziomie 14-12 na gazie w podłodze do 11.2

 

 

teraz mam 2560 rpm, pedal 42% wydajnosc 33.33% po przekroczeniu 3500 rpm 66.67 i dopiero w okolicach 5500 rpm idzie na 100%... 

AFR na ubogo... 

 

WTF? 

 

przekazniki cykaja... wiec stawiam na kontroler... lub gdzie ew. sukac i co rozebrac?

 

może zmostkowac pompe paliwa zeby dawała 100% cały czas?

 

pompa to Walbro 455, działa jak zawsze... 

 

jakies pomysły?

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...