Jump to content

poprosze o szybka opinie na temat impreza 2008GH/LPG


dawid1978p

Recommended Posts

witam Panie i Panowie,

moja zona zachorowala na Subaru :), mam mozliwosc zakupu Imprezy GH z 2008 150KM z fabryczna instalacja LPG - przebieg 110tys z Niemiec - ladniutka, poprosilbym o fachowe opinie na temat eksploatacji tego modelu - jak sie sprawdza w gazie/spalanie i ogolnie koszty eksploatacji - szczegolnie docenilbym

profesjonalne opinie uzytkownikow wlasnie tego modelu, serdecznie pozdrawiam i licze na pomoc :)

 

Link to comment
Share on other sites

witam Panie i Panowie,

moja zona zachorowala na Subaru :)

Taka żona to skarb(onka)  :D

Jeżeli ma faktyczny przebieg to pewnie dwa razy tyle jeszcze przebiegnie

Co prawda miałem 2,5 ale z tego co mi się o uszy obiło spalanie podobne w 2,0 - 10-12LPG/100km

Edited by szamot
Link to comment
Share on other sites

pelen serwis i dokumentacja, inst. LPG homologacja Subaru - nie znam sie na Imprezach gdyz do taj pory ganiałem niemcami ale ten jest naprawde wyjatkowy, zastanawiam sie tylko jak ten silnik znosi LPG i czy czesci sa drogie, aha i kolejne pytanie laika - moze ktos mi wytlumaczyc działanie 4x4 - w jakich proporcjach przelacza sie naped (sa tam tylko 2 opcje gora dol, czy mozna tego uzywac w czasie jazdy i jakie ma ograniczenia),

z doswiadczenia wiem, ze na forach sa pomocni goscie dlatego z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam

ps. co do portfela - gentlemani nie rozmawiaja o zasobach kieszeni ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

inst. LPG homologacja Subaru

 

Bardzo Dobra Holenderska instalacja GFI Teleflex.

 

 

 

zastanawiam sie tylko jak ten silnik znosi LPG
 

 

Jak każdy benzynowy. Jak będziesz dbał, tak będziesz miał. ;)

 

 

 

czy czesci sa drogie

 

Materialy ekploatacyjne w normalnych cenach.

 

 

 

działanie 4x4 - w jakich proporcjach przelacza sie naped (sa tam tylko 2 opcje gora dol, czy mozna tego uzywac w czasie jazdy i jakie ma ograniczenia),
 

 

Napęd jest 4x4 stały. Nie ma możliwości go wyłaczenia. A wajcha o której wspominasz, to reduktor. Ma być zawsze na dole, czyli high. Opcja LOW służy do np. holowania kogoś. Masz wtedy większą moc, a mniejszą prędkość.

 

Co do spalania od 10- 14lpg/100km.

 

Samochód taki też niedawno sprowadziłem z Niemiec i gorąco polecam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...