czekolada Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 witam mało jeżdżę bo może dwa razy w tygodniu, ale wczoraj zauważyłem, że wspomaganie kierownicy zaczęło mi ciężko chodzić na wolnych obrotach -jak zapale samochód to działa bez zarzutów, ale jak przejadę jakieś 10kilometrów to na wolnych obrotach kierownicą nie da się ukręcić, musze przygazować i dopiero działa -pompa nie brzęczy, więc chyba jest dobra -płynu mam równiutko stan pomiędzy min. i max. więc ok -w czasie jazdy wszystko jest w porządku, wspomaganie działa bez zarzutu samochód niedawno przyjechał ze szwajcarii i jest naprawdę zadbany, ale tak myślę, czy może to być stary olej we wspomaganiu kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Jak cicho, to zacznij od wymiany płynu-potem będziesz myślał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 samochód niedawno przyjechał ze szwajcarii i jest naprawdę zadbany, ale tak myślę, czy może to być stary olej we wspomaganiu kierownicy? Jeśli zadbany,to powinien mieć kompletną historię serwisową. Wymiana płynu wspomagania i lekkie płukanie całego układu,to pierwsza czynność i najtańsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Następną czynność będzie wymiana pompy Regeneracji raczej nie bierz pod uwagę Szkoda na to kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się