elmo Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Czy smok oleju w 2.5 NA jest obarczony tą samą wadą, co w 2.5T ? Ostatnio kontrolka ciśnienia oleju przy zimnym starcie jakoś chyba inaczej mi się zachowuje (albo mam halucynacje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 A czujnik ciśnienia sprawdzony czy sprawny? Smok oleju potrafi pęknąć i w 2,0 N/A,znam taki przypadek.Kontrola smoka nie zaszkodzi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Ostatnio kontrolka ciśnienia oleju przy zimnym starcie jakoś chyba inaczej mi się zachowuje (albo mam halucynacje). Jeszczę chwilę nieco się tli? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Dziś moja kontrolka ciśnienia oleju w momencie odpalania mrugnęła i zgasła. Tak powinno być, bo już sam nie wiem ? Może mam schizy Kup wolnegossaka, they said. Bezproblemowy będzie, they said Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 w momencie odpalania mrugnęła i zgasła. Czyli po zgaśnięciu jeszcze na chwilę mrugnęła? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Nie, po zgaśnięciu już nie mruga. Przy odpalaniu najpierw przekręcam kluczyk do pozycji, w której wszystkie kontrolki się zapalają, czekam na sygnał informujący, że antynapad się odpierwiastkował, a następnie uruchamiam silnik. W czasie uruchomienia kontrolka ciśnienia mruga raz i gaśnie definitywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) W czasie uruchomienia kontrolka ciśnienia mruga raz i gaśnie definitywnie. Jeżeli to jest ułamkowe mrugnięcie i gaśnie, to wydaje mi się, że jest ok, Najlepiej gdybyś zrobił nagranie i tu wrzucił. U mnie objaw był taki, że po zakręceniu rozrusznikiem lampka nie dogasała, tylko przez 1-2 sekundy jeszcze się tliła i dopiero gasła. Objawy narastały więc zaczynało się od jeszcze krótszego mrugnięcia.... Edytowane 11 Marca 2014 przez sebachon 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 @@sebachon, u mnie gaśnie od razu po mrugnięciu, więc może jednak jest OK. No nic, będę robił silnik to i smoka sprawdzę. Czy ktoś mi może potwierdzić, że smok w 2.5 NA ma tą sama wadę, co 2.5T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Spróbuj może dotrzeć do dokumentacji serwisowej ASO, w której będzie można zobaczyć konstrukcję i wygląd tego smoka. Edytowane 11 Marca 2014 przez sebachon 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się