elmo Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Czy smok oleju w 2.5 NA jest obarczony tą samą wadą, co w 2.5T ? Ostatnio kontrolka ciśnienia oleju przy zimnym starcie jakoś chyba inaczej mi się zachowuje (albo mam halucynacje). Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 A czujnik ciśnienia sprawdzony czy sprawny? Smok oleju potrafi pęknąć i w 2,0 N/A,znam taki przypadek.Kontrola smoka nie zaszkodzi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Ostatnio kontrolka ciśnienia oleju przy zimnym starcie jakoś chyba inaczej mi się zachowuje (albo mam halucynacje). Jeszczę chwilę nieco się tli? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 Dziś moja kontrolka ciśnienia oleju w momencie odpalania mrugnęła i zgasła. Tak powinno być, bo już sam nie wiem ? Może mam schizy Kup wolnegossaka, they said. Bezproblemowy będzie, they said Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 w momencie odpalania mrugnęła i zgasła. Czyli po zgaśnięciu jeszcze na chwilę mrugnęła? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 Nie, po zgaśnięciu już nie mruga. Przy odpalaniu najpierw przekręcam kluczyk do pozycji, w której wszystkie kontrolki się zapalają, czekam na sygnał informujący, że antynapad się odpierwiastkował, a następnie uruchamiam silnik. W czasie uruchomienia kontrolka ciśnienia mruga raz i gaśnie definitywnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 (edited) W czasie uruchomienia kontrolka ciśnienia mruga raz i gaśnie definitywnie. Jeżeli to jest ułamkowe mrugnięcie i gaśnie, to wydaje mi się, że jest ok, Najlepiej gdybyś zrobił nagranie i tu wrzucił. U mnie objaw był taki, że po zakręceniu rozrusznikiem lampka nie dogasała, tylko przez 1-2 sekundy jeszcze się tliła i dopiero gasła. Objawy narastały więc zaczynało się od jeszcze krótszego mrugnięcia.... Edited March 11, 2014 by sebachon 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 @@sebachon, u mnie gaśnie od razu po mrugnięciu, więc może jednak jest OK. No nic, będę robił silnik to i smoka sprawdzę. Czy ktoś mi może potwierdzić, że smok w 2.5 NA ma tą sama wadę, co 2.5T ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 (edited) Spróbuj może dotrzeć do dokumentacji serwisowej ASO, w której będzie można zobaczyć konstrukcję i wygląd tego smoka. Edited March 11, 2014 by sebachon 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now