Alien_TM Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Witam 1l na 1000km, chybaa więcej pali podczas pałowania... jeżdżę na motulu 15-50 300v (w serwisie mi powiedzieli że poprzedni właściciel zmienił z jakiegoś mobila na tego motula i zaczął mniej brać.... i że najprawdopodobniej stoi jakiś pierścień... zgodził bym się z tym , gdyby nie dość głośno świszczące turbo....Wydaje mi się że w nie każdym subaru tak gwizda... ale znowu z intercoolera się nie leje po wyjęciu jak z jakiegoś tdi tylko widać film olejowy na ściankach... Można jakoś wyeliminować picie oleju przez turbinę lub układ tłokowo korbowy? Czy świszczenie turbo oznacza jego koniec? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Jaki masz przebieg jesli cos padlo to tylko nap Rawa Proponuje serwis celem diagnozy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alien_TM Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 Nap? 159 tys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now