Alien_TM Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Witam 1l na 1000km, chybaa więcej pali podczas pałowania... jeżdżę na motulu 15-50 300v (w serwisie mi powiedzieli że poprzedni właściciel zmienił z jakiegoś mobila na tego motula i zaczął mniej brać.... i że najprawdopodobniej stoi jakiś pierścień... zgodził bym się z tym , gdyby nie dość głośno świszczące turbo....Wydaje mi się że w nie każdym subaru tak gwizda... ale znowu z intercoolera się nie leje po wyjęciu jak z jakiegoś tdi tylko widać film olejowy na ściankach... Można jakoś wyeliminować picie oleju przez turbinę lub układ tłokowo korbowy? Czy świszczenie turbo oznacza jego koniec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Jaki masz przebieg jesli cos padlo to tylko nap Rawa Proponuje serwis celem diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Nap? 159 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się