mysiu Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Witam, Mam pewien problem ze wspomaganiem... Mianowicie na zimnym silniku piszczy pasek przy max skrecie kół, oraz szarpie kierownica: tzn nie ma plynnosci tylko wspomaganie pracuje skokowo Podejrzewam pompe wspomagania. Albo umiera sama pompa albo slizga sie pasek po niej.... Bylem w ASO na Zakopiance w Krk i ponoc wszystko ok ale w to nie wierze... Ktoś coś moze doradzic? Gdzie sie udać w KRK i okolicy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Masz jeszcze Emil Frey w Krakowie,też ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 U mnie było podobnie, ale po zmianie paska. Na zimnym po odpaleniu zawsze zapiszczał troszkę i wtedy nie było wspomagania. Wystarczyło lekko go naprężyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mysiu Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 no własnie naciagniecie paska wykluczam, gdyż zakładam że ASO umie to ocenić... no ale może jestem naiwny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 W moim Forku i Imprezie przy maksymalnym skręcie kierownicy tez piszczy, w obu autach. ASO niczego niepokojącego nie dostrzegło. Może TTTM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się