zygmunt3waza Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Witam. Moze ktos wie krok po kroku jak te operacje przeprowadzic i bedzie laskawy napisac?:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Mniej wiecej tak ma GT99 i pewnie pierwsze WRX. 1. zdejmij koło i odkręć dolną śrubę zwrotnicy - tą długą i dolną śrubę od wahacza wzdłużnego i jedną od tylnego poprzecznego - tego z łącznikiem stabilzatora od tyłu auta. Chyba że ta długa śruba ci wyjdzie bez problemu. Przeważnie nie wychodzi i nie ma co się z nią szarpać, trzeba odkręcić wahacz ten przy łączniku stabilizatora i wyjąć go ze śrubą. Tylko jedna strona. 2. Zwrotnice masz luźną półoś możesz odłączyć. 3. Odkręcasz osłonę wału chyba 6 śub i 4xM6 łączące wał z dyfrem oraz podporę wału 2xM12 chyba z tego co pamiętam. 4. Wyjmiesz wał. 5. Wkładasz łomik i wyjmujesz półoś - właściwie tylko rozłączasz od dyfra - z jednej strony z tej której jest poluzowana zwrotnica 6. Odkręczas 4 śruby trzymające dyfer i 2 z tyłu od belki. 7. Łomik i rozłączasz drugą półoś 8. Dyfer masz na stole. Uwaga jest ciężki i trzeba uważać aby nie upuścić. Pólosie podwieś na opaskach. Mój czas to 60 min ale z pneumatykiem w ręku. Drugie 60 min i dyfer rozebrałem na części pierwsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zygmunt3waza Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Nie da sie bez odkrecania podpory walu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Da sie. Ale będzie ci przeszkadzał. Nie raz łbem przyładujesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now