Skocz do zawartości

wymiana dyfra impreza wrx


zygmunt3waza

Rekomendowane odpowiedzi

Mniej wiecej tak ma GT99 i pewnie pierwsze WRX.

 

1. zdejmij koło i odkręć dolną śrubę zwrotnicy - tą długą i dolną śrubę od wahacza wzdłużnego i jedną od tylnego poprzecznego - tego z łącznikiem stabilzatora od tyłu auta. Chyba że ta długa śruba ci wyjdzie bez problemu. Przeważnie nie wychodzi i nie ma co się z nią szarpać, trzeba odkręcić wahacz ten przy łączniku stabilizatora i wyjąć go ze śrubą. Tylko jedna strona.

2. Zwrotnice masz luźną półoś możesz odłączyć.

3. Odkręcasz osłonę wału chyba 6 śub i 4xM6 łączące wał z dyfrem oraz podporę wału 2xM12 chyba z tego co pamiętam.

4. Wyjmiesz wał.

5. Wkładasz łomik i wyjmujesz półoś - właściwie tylko rozłączasz od dyfra - z jednej strony z tej której jest poluzowana zwrotnica

6. Odkręczas 4 śruby trzymające dyfer i 2 z tyłu od belki.

7. Łomik i rozłączasz drugą półoś

8. Dyfer masz na stole. Uwaga jest ciężki i trzeba uważać aby nie upuścić. Pólosie podwieś na opaskach.

 

Mój czas to 60 min ale z pneumatykiem w ręku. Drugie 60 min i dyfer rozebrałem na części pierwsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...