Jump to content

wymiana dyfra impreza wrx


zygmunt3waza
 Share

Recommended Posts

Mniej wiecej tak ma GT99 i pewnie pierwsze WRX.

 

1. zdejmij koło i odkręć dolną śrubę zwrotnicy - tą długą i dolną śrubę od wahacza wzdłużnego i jedną od tylnego poprzecznego - tego z łącznikiem stabilzatora od tyłu auta. Chyba że ta długa śruba ci wyjdzie bez problemu. Przeważnie nie wychodzi i nie ma co się z nią szarpać, trzeba odkręcić wahacz ten przy łączniku stabilizatora i wyjąć go ze śrubą. Tylko jedna strona.

2. Zwrotnice masz luźną półoś możesz odłączyć.

3. Odkręcasz osłonę wału chyba 6 śub i 4xM6 łączące wał z dyfrem oraz podporę wału 2xM12 chyba z tego co pamiętam.

4. Wyjmiesz wał.

5. Wkładasz łomik i wyjmujesz półoś - właściwie tylko rozłączasz od dyfra - z jednej strony z tej której jest poluzowana zwrotnica

6. Odkręczas 4 śruby trzymające dyfer i 2 z tyłu od belki.

7. Łomik i rozłączasz drugą półoś

8. Dyfer masz na stole. Uwaga jest ciężki i trzeba uważać aby nie upuścić. Pólosie podwieś na opaskach.

 

Mój czas to 60 min ale z pneumatykiem w ręku. Drugie 60 min i dyfer rozebrałem na części pierwsze.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...