Runner Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 W końcu upolowałem swojego Forka Forum czytam od dawna, a teraz jako użytkownik, mam nadzieję uczestniczyć. Nie znalazłem podobnego zagadnienia, więc odpalam nowy wątek Chodzi o dmuchawę kabiny. Na I i II ustawieniu nawiewu czasem, głównie na biegu jałowym terkocze, w czasie jazdy uspokaja się. Na wyższych prędkościach nawiewu zjawisko nie występuje, ale wtedy głowę urywa Przerabiał ktoś ten temat? Wymienia sie tam jakies łożyska, czy może czyści? Co tak terkocze? Niby drobiazg ale lekko irytujacy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (edytowane) A masz LPG ? U mnie w Antyku jest przebicie albo z wtryskiwaczy gazowych, albo z reduktora i słychać przez nawiewy przy obrotach od 1500 do 2100 +/-. Na benzynie terkotania nie ma. Najlepiej nagrać i może być łatwiej określić komuś. Edytowane 23 Lipca 2013 przez adamski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runner Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 A masz LPG ? U mnie w Antyku jest przebicie albo z wtryskiwaczy gazowych, albo z reduktora i słychać przez nawiewy przy obrotach od 1500 do 2100 +/-. Na benzynie terkotania nie ma. Najlepiej nagrać i może być łatwiej określić komuś. LPG to zło nie posiadam. Dzwięk jest dość prosty, delikatny - coś jak włożyć papier między szprychy kręcącego koła rowerowego. Jeżeli zwiększę dmuchawę na trójkę lub wyżej znika od ręki, na wolniekszych obrotach nawiewu pojawia się, nie zawsze. Nie trzeba odpalać silnika, to dmuchawa, ale czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Dmuchawka najczęściej używana jest na I czy II prędkości obrotowej i tu słychać najbardziej jej luzy czy niedomagania.Z czasem zbiera się tam masa kurzu i zabrudzeń mających wpływ na głośność pracy.Demontaż,czyszczenie i smarowanie najczęściej pomaga,tylko jest to kłopotliwe i czasochłonne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Masz kawałki liści w wirniku dmuchawy, przerabiałem to kwadrylion razy :-) Odkręć dmuchawę (jest po skrytką pasażera, 3 śróbki) i przeczyść odkurzaczem, przedmuchaj itp. 30 min roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 U mnie jest to samo ale tylko w zimie przy temp. sporo poniżej zera. Oglądałem ostatnio dmuchawę (podczas wymiany filtra kabinowego) ale liści i większego brudu nie było. Przypuszczam że pomoże psiknięcie np białym smarem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runner Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 U mnie jest to samo ale tylko w zimie przy temp. sporo poniżej zera. Oglądałem ostatnio dmuchawę (podczas wymiany filtra kabinowego) ale liści i większego brudu nie było. Przypuszczam że pomoże psiknięcie np białym smarem. No właśnie. Rozkręciłem za radą Wiatraka dmuchawę. Filtr czysty, wirnik praktycznie sterylny, a objawy są, jak były. Chętnie bym psiknął smarem, tylko gdzie? Jest tam na dole jakaś elektronika i wolałbym tego nie zachlasatać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się