kubabb Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Wymieniłem kierownice na GTkową MOMO wszystko oczywiście spasiło jak ulał ale niestety świeci mi się teraz Airbag i nie mam klaksonu. Czy wywaliło błąd który trzeba teraz skasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Prawdopodobnie uszkodziłeś taśmę przy montażu kiery. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 hmm zmartwiłeś mnie trochę ale jutro to sprawdzę dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow123 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Zastosowałeś się do instrukcji na taśmie airbagu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Taśma ok watpie że uszkodzona delikatnie sie z tym obchodziłem. Yellow123 no zastosowałem się Jezli dobrze wszystko wykonalem Kola w położeniu na wprost dalej 2,5 obrotu w prawo( Zwijakiem), zrównanie strzałek następnie piszą zagladnij do instrukcji i dupa zbita nadal klaksonu brak i AIRBAG Świeci HELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow123 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 A taśma jest twoja stara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Nie taśmy nie zmieniałem kierownica jest Gtkowa wiec powinna pasować plug&play cholaera nie powinno byc zadnego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (edytowane) raczej wskazuje to na to że zerwałeś taśmę przy montażu- o co bardzo łatwo - bo obecnie nie ma zamkniętego obwodu i wywala dlatego błąd poduszki i nie masz klaksonu. Zdejmij kierownicę /koła na wprost/, zobacz czy po przekręceniu taśmą do końca, masz opór, czy kręci się w kółko. Jak kręci się w kółko szukaj nowej /sprawnej/ taśmy. Nową taśmę zakładasz - koła na wprost - nawijasz delikatnie do lekkiego oporu w prawo / bo jak taśma była przekręcona już wcześniej, to 2,5 obrotu ją zerwie/, następnie odwijasz w lewo 2,5 obrotu, aż się zrównają znaczniku trójkątne i dopiero podpinasz zakładasz nową kierownicę. Generalnie mając nową taśmę w ręku możesz śmiało poćwiczyć jej nawijanie i znajdziesz jej skrajne punkty. Edytowane 18 Lipca 2013 przez siekla 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 no i rozwiązałeś problem szybciutko Siekla dzięki wielkie za pomoc szukam nowej taśmy bo kreci się w kółko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Mam taśme jak coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 no i rozwiązałeś problem szybciutko Siekla dzięki wielkie za pomoc szukam nowej taśmy bo kreci się w kółko nie ma sprawy - polecam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się