Skocz do zawartości

Kierownica MOMO z GT w Forku problem z Klaksonem i Airbag


kubabb

Rekomendowane odpowiedzi

Taśma ok watpie że uszkodzona delikatnie sie z tym obchodziłem.

Yellow123 no zastosowałem się

Jezli dobrze wszystko wykonalem

Kola w położeniu na wprost dalej 2,5 obrotu w prawo( Zwijakiem), zrównanie strzałek następnie piszą zagladnij do instrukcji i dupa zbita nadal klaksonu brak i AIRBAG Świeci HELP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wskazuje to na to że zerwałeś taśmę przy montażu- o co bardzo łatwo - bo obecnie nie ma zamkniętego obwodu i wywala dlatego błąd poduszki i nie masz klaksonu.

Zdejmij kierownicę /koła na wprost/, zobacz czy po przekręceniu taśmą do końca, masz opór, czy kręci się w kółko. Jak kręci się w kółko szukaj nowej /sprawnej/ taśmy.

 

 

Nową taśmę zakładasz - koła na wprost - nawijasz delikatnie do lekkiego oporu w prawo / bo jak taśma była przekręcona już wcześniej, to 2,5 obrotu ją zerwie/, następnie odwijasz w lewo 2,5 obrotu, aż się zrównają znaczniku trójkątne i dopiero podpinasz zakładasz nową kierownicę. Generalnie mając nową taśmę w ręku możesz śmiało poćwiczyć jej nawijanie i znajdziesz jej skrajne punkty.

Edytowane przez siekla
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...