hati Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 WItam. Jestem na etapie poprawiania paru rzeczy w niedawno zakupionej zabawce. NIedawno pozbylem sie bardzo waznego dla ekologów mechanizmu TGV, musze jednak wywalic go jeszcze z ECU, bo raz - swieci kontrolka, dwa - auto zaczelo oddychac normalnie ale nie wiem czy ECU czegos tam nie przycina i silnik chyba nie pracuje w normalnym trybie. Poczytalem troche i poprobowalem ecuexplorer'em - nie da sie nic zrobic bez odpowiedniego zlaczenia kostek, Te zielone pod kolumna, to wiadomo, musza byc zlaczone. Jest tak jednak jeszcze jedna kostka, ktorą trzeba zmostkowac, aby umozliwic flashowanie ECU. Znalazlem opis co do czego i z obrazkami tutaj: http://www.scoobyped...ectingToYourECU tylko ze w moim wrx'ie sa inne kolory, jak na tym obrazku Pomoze ktos, ktory z ktorym podlaczyc, coby komp ducha nie wyzional? Przepraszam za moje paluchy - nie dalo sie inaczej tej kostki zlapac. No i jest tam jeszcze podoban kostka, tylko czarna - zagadkowa dla mnei na razie. Pozdrawiam Dobra, jakos poradzilem. zmostkowałem parami żółty-żółty , czerwony-czarny. Tak chyba sugerowali nawet w linku ktory zapodałem. ECU przełączył sie w tryb serwisowy(mruganie kontrolki ECU oraz wentylatory od chlodnicy zaczely sie załączać i wyłaczać). Niestety nie udało mi sie zczytac ROM'u za pomocą przewodu/interfejsu VAG KKL i np ecuflash czy ecuexplorer'a (ten drugi zreszta korzysta chyba z tego pierwszego). Gdyby ktoś miał jakieś doświadczenia w tym temacie i chciałby się podzielić - chętnie poczytam Pozdrawiam hati Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się