Skocz do zawartości

Nie równa praca,


miszmasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mam problem z subaru impreza wrx 160kw mianowicie

silnik nie równo chodzi, obroty utrzymuje jednakowe jednak po jego pracy widać jakby niem szarpało.

Po odpięciu przepływomierzu chodzi równo nie szarpie, została wymieniona sonda lambda trochu pomogło.

Na komputerze nic nie pokazuje a świeci się check,

Podczas jazdy z odpiętym przepływomierzem jest ok, nie szarpie podczas redukcji czy zmianie biegów co jest zauważalne z wpiętą przepływka.

Pytanie do was drodzy forumowicze, spotkał się ktos z takimi objawami? Myslicie że przepływka siadła?

czekam na rady i sugestie

POZDRAWIAM serdecznie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim tez szarpało silnikiem nie równo pracował było brak błędów okazało się ze jest inna kompresja na jednym cylindrze po sprawdzeniu ciśnienia jeden zawór już zaczynał pękać na pool obeszło się bez większych uszkodzeń fuks teraz śmiga superancko . Zamowiem se Defi gajgerki ciśnienie turbo i oleju tylko nie mam i nie chce sie tego zamontować jak bedzie sie cos dzialo to od razu będzie widać na gakgerkach ze cos nie tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz że na zimny jest ok? Poszukaj nieszczelności w ukł.dolotowym. Mnie łapał lewe powietrze. Na zimnym pracował ładnie a jak się rozgrzał i potrzebował mniej mieszanki to telepało jak maluchem, ale na wyższych obrotach było ok.

Edytowane przez Kralky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie sprawa wyglada tak na zimnym w miare ok ale odpinam wtrysk na 4 cylindrze i praca sie nie zmienia, tak samo jak odpinam wtyczkę od cewki nie zaleznie od tego czy zimny czy cieply, a cały czas wywala błąd o wypadaniu zapłonu na czwartym, silnik po remoncie 150 km wszystko nowe, tloki HBR 0.25, panewki, zawory, glowice itd, juz nawet sprawdzałem kompresje na 3 i 4 cylindrze, na zimnym nie dotartym motorze 8.5, wiec OK, świece nowe ngk platyna wszystkie przepalone a, 4 zalana. Podmieniałem juz wtryski, cewki i dalej kuleje na czwartym. Luzy zaworowe ustawione idealnie nawet o max 0.04 - 0.05 luźniejsze. Jutro przyjdzie mi jeden wtrysk w 100% sprawny wrzucę go i zobaczymy. A od kiedy go mam to zawsze pokazuje mi jeden błąd o klapkach TGV a po za tym czysto. Nie wiecie moze kto ma dobrego kompa na śląsku i kto by mogł do tego dojść ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...