miszmasz Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Witam serdecznie, mam problem z subaru impreza wrx 160kw mianowicie silnik nie równo chodzi, obroty utrzymuje jednakowe jednak po jego pracy widać jakby niem szarpało. Po odpięciu przepływomierzu chodzi równo nie szarpie, została wymieniona sonda lambda trochu pomogło. Na komputerze nic nie pokazuje a świeci się check, Podczas jazdy z odpiętym przepływomierzem jest ok, nie szarpie podczas redukcji czy zmianie biegów co jest zauważalne z wpiętą przepływka. Pytanie do was drodzy forumowicze, spotkał się ktos z takimi objawami? Myslicie że przepływka siadła? czekam na rady i sugestie POZDRAWIAM serdecznie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Moim tez szarpało silnikiem nie równo pracował było brak błędów okazało się ze jest inna kompresja na jednym cylindrze po sprawdzeniu ciśnienia jeden zawór już zaczynał pękać na pool obeszło się bez większych uszkodzeń fuks teraz śmiga superancko . Zamowiem se Defi gajgerki ciśnienie turbo i oleju tylko nie mam i nie chce sie tego zamontować jak bedzie sie cos dzialo to od razu będzie widać na gakgerkach ze cos nie tak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszmasz Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 moze tak być ale po pdpieciu przepływomierza chodzi równo ale, wiadomo z odpiętym nie za bardzo mozna jeździć bo i spalania i osiągi lecą w dóóóółł hmmm...spróbuje podłożycz przepływke i zobacze jak bedzie funkcjonowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 witam no to se sam odpowiedziałeś przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszmasz Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 po podpieci dalej tak samo nawet gorzej, dłwai się strzela kicha pśtyka z trudem wkreca się w obroty? tak jakby byl zalewany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Tak się dzieje po podpięciu sprawnej na 100% przepływki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszmasz Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 nówka denso.... ale jak odpali na zimnym to 1-2min chodzi ladnie na ssaniu wkręca się super a później jak spadnie z obrotów to są jaja takie wygląda na to iż leje jeden wtrysk bądź więcej, i zalewa świece..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Cepielik Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Zobacz czy nie ma przebicia na przewodach od swiec, ja mam podobny problem, teraz czekam az mi przewody przyjda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 czasem lubial w tych silnikach przeskoczyc pasek tez bedzie kulal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 tez mam taki problem ale szukam bo przez remontem byl OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 (edytowane) Mówisz że na zimny jest ok? Poszukaj nieszczelności w ukł.dolotowym. Mnie łapał lewe powietrze. Na zimnym pracował ładnie a jak się rozgrzał i potrzebował mniej mieszanki to telepało jak maluchem, ale na wyższych obrotach było ok. Edytowane 28 Czerwca 2013 przez Kralky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 u mnie sprawa wyglada tak na zimnym w miare ok ale odpinam wtrysk na 4 cylindrze i praca sie nie zmienia, tak samo jak odpinam wtyczkę od cewki nie zaleznie od tego czy zimny czy cieply, a cały czas wywala błąd o wypadaniu zapłonu na czwartym, silnik po remoncie 150 km wszystko nowe, tloki HBR 0.25, panewki, zawory, glowice itd, juz nawet sprawdzałem kompresje na 3 i 4 cylindrze, na zimnym nie dotartym motorze 8.5, wiec OK, świece nowe ngk platyna wszystkie przepalone a, 4 zalana. Podmieniałem juz wtryski, cewki i dalej kuleje na czwartym. Luzy zaworowe ustawione idealnie nawet o max 0.04 - 0.05 luźniejsze. Jutro przyjdzie mi jeden wtrysk w 100% sprawny wrzucę go i zobaczymy. A od kiedy go mam to zawsze pokazuje mi jeden błąd o klapkach TGV a po za tym czysto. Nie wiecie moze kto ma dobrego kompa na śląsku i kto by mogł do tego dojść ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się