zoowty Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Pytanie , dyskusja Zaczynam myslec o zmianie zawiasu w imprezce wrx z 2002 Szukam opinii na temat jakiegos fajnego zawieszenia Musi miec regulacje twardosci i regulacje wysokosci Idealnie jakby moznabylo na tym samym zawieszeniu polatac po lekkim szuterku ale i po plaskich asfaltach Czy istnieje cos takiego ? Aha i jeszce jedna sprawa Jak to wyglada jak sie wszystko wyeksploatuje Trzeba kupic wszystko nowe czy mozna regenerowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bestia Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Musi miec regulacje twardosci i regulacje wysokosci Idealnie jakby moznabylo na tym samym zawieszeniu polatac po lekkim szuterku ale i po plaskich asfaltach Czy istnieje cos takiego ? i tak i nie... można to uzyskać > zawsze kosztem jakichś wyrzeczeń, jeżeli nie jesteś mega pro zawodnikiem pewnie porządny zawias spełni Twoje oczekiwania Pytanie , dyskusja Zaczynam myslec o zmianie zawiasu w imprezce wrx z 2002 Szukam opinii na temat jakiegos fajnego zawieszenia Musi miec regulacje twardosci i regulacje wysokosci Idealnie jakby moznabylo na tym samym zawieszeniu polatac po lekkim szuterku ale i po plaskich asfaltach Czy istnieje cos takiego ? Aha i jeszce jedna sprawa Jak to wyglada jak sie wszystko wyeksploatuje Trzeba kupic wszystko nowe czy mozna regenerowac ? zwykle lepsze zawieszenie wymaga troszkę lepszego pilnowania i częstszych serwisów > ale bez przesady w drugą stronę że co pojeżdzawkę trzeba je wysyłać do serwisu. Nie wiem jaki masz budżet ale fajnie w amatorskim jeżdzeniu spisuje się zawieszenie HPsporting. Jak poszukasz dobrze na forum są tu użytkownicy m.in zawiasy Protlum (o ile dobrze kojarzę firma powstała z inżynierów którzy odeszli z HPsporting). Oba zawiasy to taka średnia wyższa półka. Później są już tylko wyczynowe zawiasy używane w rajdach (Ohlins, Proflex, Reiger). Osobiście mogę wypowiedzieć się tylko o HPsporting (w STI`05) i Proflexie Evo3 (w Civic TypeR). Pamiętam moje pierwsze spotkanie z Proflexem w Nowym Mieście nad Pilicą > praca tego zawiasu jest nie do uwierzenia. Wybiera mega dziury, cięcia itd a w środku czujesz jakbyś jechał na seryjnym zawiasie WRX (w sensie że nie jest sztywno i auto skacze tylko mimo dziur itd jest przyklejone do nawierzchni). Wybaczcie jeżeli opis wyszedł chaotyczny ale starałem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się