Skocz do zawartości

wymiana wiskozy:spuszczanie oleju, demontaż dyfra tył, demontaz baku itd..


Matiz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

mam pare laickich pytań co by sie przygotować na ewentualnie niespodzianki ;-)

 

 

1. Spuszczanie oleju ze skrzyni- sprawa jest taka ,że chciałem spuscić olej na samym końcu gdy już trzpień zmiany biegów bedzie pokonany, są z nim problemy ponoć :roll:

 

46079555sg5.jpg

 

jak mniemam do tego czasu olej sie wystudzi.

Powiedzcie mi czy odpalenie auta na luzie rozgrzeje go na tyle zeby ładnie ściekł?

 

2- dyfer tył. Nie wiem jeszcze jak wyglądają u mnie te zawleczki połosiek, tą serwisówke mam do 1993-1996r. Dodatkowo trzeba rozpiać piasty z dolnych wahaczy, a nie mam "żab" zeby postawić auto bez kół. Mysle czy by nie opuscić dyfra z wpietymi półosiami? i Czy wogóle śruby wyjdą z sań? Czy do demontazu baku i samolotu wygodniej bedzie rozpiąć półosie i wyciagnąć dyfer całkowicie? Jak polecacie?

 

3. demontaż baku- gdy już rozepne wał i odkręce samolot byłaby dobra okazja żeby sprawdzić bak. Widze w serwisówce że są tam milony jakiś odpowietrzeń i selonoidów, duzo roty z odpinaniem ustrojstwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...