Jump to content

palące sie kontrolki: kontrola trakcji - check enige- mrugający cruise


nolan4
 Share

Recommended Posts

Witam mam problem odkąd załażyłem instalacje lpg w Subaru Legacy IV 2005 po przejechaniu zapaliły mi sie kontrolki kontroli trakcji, check engine , i mrugajacy tempomat(cruise) . Komputer stwierdził bład o nie drożnośći katalizatora. Błedy zostały wykasowane i obniżyłem mieszanke gazu bo była zbyt bogata wszystko było ok . Po przejechaniu 500 km problem wrócił. Czy ktoś spotkał sie z czyms takim? Czy idzie jakos ten bład ominąć lub coś zaślepić np.(strumienica) lub coś innego ?

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś spotkał sie z czyms takim?

Ja trzy lata temu zakładałem gaz do swojego legasia. Przez dwa tygodnie codziennie jeździłem do gazownika na poprawki regulacji bo zapalała się kontrolka silnika. Mieli mnie tam już po wyżej uszu, ale to jest ich obowiązek skoro podejmują się montażu instalacji. Proponuję zrobić to samo.

Link to comment
Share on other sites

Witam mam problem odkąd załażyłem instalacje lpg w Subaru Legacy IV 2005 po przejechaniu zapaliły mi sie kontrolki kontroli trakcji, check engine , i mrugajacy tempomat(cruise) . Komputer stwierdził bład o nie drożnośći katalizatora. Błedy zostały wykasowane i obniżyłem mieszanke gazu bo była zbyt bogata wszystko było ok . Po przejechaniu 500 km problem wrócił. Czy ktoś spotkał sie z czyms takim? Czy idzie jakos ten bład ominąć lub coś zaślepić np.(strumienica) lub coś innego ?

 

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

Link to comment
Share on other sites

Witam mam problem odkąd załażyłem instalacje lpg w Subaru Legacy IV 2005 po przejechaniu zapaliły mi sie kontrolki kontroli trakcji, check engine , i mrugajacy tempomat(cruise) . Komputer stwierdził bład o nie drożnośći katalizatora. Błedy zostały wykasowane i obniżyłem mieszanke gazu bo była zbyt bogata wszystko było ok . Po przejechaniu 500 km problem wrócił. Czy ktoś spotkał sie z czyms takim? Czy idzie jakos ten bład ominąć lub coś zaślepić np.(strumienica) lub coś innego ?

 

Standardowy problem przy lpg NIEWYREGULOWANYM na korekty OBD. Niech gazownik zrobi dobrze swoją robotę i problem zniknie. Ewentualnie proszę o PW, jak sobie nie poradzisz. Poza tym, oprócz przyczyny, można usunąc skutek (również PW). Ale zacząłbym od dokładnej regulacji instalacji...

Link to comment
Share on other sites

 

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

 

A jaka może być przyczyna w przypadku.. benzyny?

Link to comment
Share on other sites

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

 

A jaka może być przyczyna w przypadku.. benzyny?

 

Katalizator do wymiany ;)

Link to comment
Share on other sites

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

 

A jaka może być przyczyna w przypadku.. benzyny?

 

Taka, ze elektronika OBD w Subaru jest bardzo czula. Daltego napisalem, ze przy LPG masz o tyle lepiej, bo mozesz instalke regulowac. Katalizator tez moze pasc, ale jest to dosc watpliwe, na razie to chyba jedynia Aga wymieniala (ale tez mial inne problemy z silniem), a postow z bledem P0420 byly dziesiatki.

U mnie serwis tez przepowiadal pad katalizatora (ktory wg ich opinii nie wystepuje czesto), bylo to przy 110kkm, ja jednak odwiedzilem Jako, odweidzilem inne serwisy z lpg, sam sie nauczylem regulowac i juz od ok 90kkm katalizator dziala jak nalezy :mrgreen:

 

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

 

A jaka może być przyczyna w przypadku.. benzyny?

 

Katalizator do wymiany ;)

No tak ale u Ciebie AFAIr byly wczesniej inne problemy, ktore mogly sie do tego przyczynic :???:

Link to comment
Share on other sites

@@sherif, dobrze pamiętasz, aczkolwiek podejrzewam, że tu też jest błąd kata... trzeba sprawdzić :)

 

 

Na badaniu spalin zawsze miałam wszystko w najlepszym porządku ... btw ;)

Link to comment
Share on other sites

@@sherif, dobrze pamiętasz, aczkolwiek podejrzewam, że tu też jest błąd kata... trzeba sprawdzić :)

 

 

Na badaniu spalin zawsze miałam wszystko w najlepszym porządku ... btw ;)

 

Skoro autor watku pisze o tym bledzie to pewnie go ma :mrgreen:.

Statystycznie to chyba co piaty ma problem nr 420 :-P a ze spalinami nie ma problemu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...