Skocz do zawartości

DEFI problem z podpięciem czujnika ciśnienia oleju


kraftpol

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z podłączeniem zegara ciśnienia oleju DEFI do centralki. Z czujnika ciśnienia wychodzą 3 kable: biały,czerwony i czarny,są obcięte . Niestety nie mam też kostki wchodzącej do centralki i nie wiem w jakiej kolejności podłączyć te przewody.

Może ktoś ma takie zegary i mógłby mi pomóc je podłączyć. W centralce jest miejsce na podłączenie 3 pinów od czujnika,ale niestety nie wiem w jakiej kolejności je podłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W centralce jest miejsce na podłączenie 3 pinów od czujnika,ale niestety nie wiem w jakiej kolejności je podłączyć.

zobacze na przerwie jak jest u mnie i odpisze :wink:

 

-- Wt paź 09, 2012 2:09 pm --

 

jak postawisz centralke na boku, tak aby miec gniazdka po prawej stronie kable ukladaja sie tak:

gora - czerwony

srodek - bialy

dol - czarny

 

czyli wg twojego pierwszego zdjecia od lewej:

czarny-bialy-czerwony

 

wp000070e.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

To teraz ja proszę o pomoc kupiłem se na eBayu defi turbo bost i kontroler sti genome do tego cisnienie oleju nie bylo by problemu ale ten zegar cisnienia oleju ma inne wtyczki sa takie jakby kremowe i biale nie pasuja w wtyczki do kontrolera nie wiem jak mam to podłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, juz wiem o co chodzi.

defi zegary sa zalezne od centralki....

 

do centralki podlaczasz tylko czujniki w miejsca opisane, np oil temp a zegary sa podpiete w inna wtyczke za pomoca ichniejszego lancucha... kabel idzie z zegara do zegara od innego zegara do nastepnego i od ostatniego idzie kabel do centralki.

 

 

prosze bardzo. schemat:

link-dl.gif

 

czyli swoj zegar OIL PRESS podlaczasz do zegara BOOST a od zegara BOOST idzie kabel do centralki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie tak mam turbo pierwszy potem krótki kabel z turbo i dzie do cisnienia oleju turbo pokazuje ladnie ale cisnienie ani drgnie nawet jak podlacze odwrotnie wsowki to peak sie pali na czerwono i turbo tez nie dziala nie wiem o co kaman zegar od cisnienia jest nowy moze centralka zepsuta a jak peek sie ustawia to tez jest dzwiek bo umnie nie ma dzwieku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czujnik cisnienia masz? tak na marginesie?

jak ustawia sie WARN, to czerwona dioda szybciej miga w zegarzy, ktory akurat ustawiasz. nie ma dzwieku.

 

dzwiek (pisk) jest w zegarze ciśnienia oleju jak jest dobrze podłączony ale nie ma cisnienia, np przed startem

póżniej dzwiek (pisk) jest tylko w momencie osiągniecia max wyniku który równa sie ustawionemu WARNowi, np. masz ustawioną temperature oleju na 120*, wskazówka osiagnie 120* i zegar piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czujnik oczywiście jest umieściłem go kolo turbo po przeciwnej stronie gdzie czujnik oryginalny zgram fotki to wstawię wieczorkiem pisałem już w sprawie tego zegara do sprzedawcy zobaczymy co odpiszą tani nie byl . Ale jak zaplon jest to turbo leci wzkazowka jak w nowych STI zero max a ciśnienie stoi nie drgnie cos jest na zeczy nawet podpinałem go jako pierwszego tez nic może po prostu jest do bani .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...