aki001 Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 No to zaczynamy: P0852 Neutral Switch Input Circuit High. Po złożeniu silnika borykam się z tym badziewiem. Na pierwszy ogień poszedł czujnik położeniu biegu neutralnego, który po diagnozie okazał się całkiem sprawny (nie mniej wymieniono). Error pojawia się jak tylko zaczynam cisnąć. Pierwsze 1000 km był spokój... jak tylko zacząłem sobie pozwalać na trochę bardziej agresywną jazdę pojawia się CEL (więc i tragiczny bieg jałowy, brak S# i bez tempomatu - tego inżyniera co to wymyślił to nagrodzić powinni). Ma ktoś doświadczenia z tym błędem? NASIOC i inne temu podobne fora nie dają jednoznacznych odpowiedzi - ludzie uciekają się do kasowania obsługi błędu romraiderem. Potwierdziłem, że pomiędzy gniazdem czujnika a komputerem nie ma przerwy (trochę mi się zeszło, ale wygrzebałem diagramy [ruski link] i sprawdziłem po przewodach). Problem w tym, że po drodze są cztery łączenia, więc podejrzewam, że któraś z kostek jest "luźna" i błąd pojawia się sporadycznie jak przewód się "rusza". Czy da się jakoś programowo wyciągnąć aktualny stan tego czujnika w czasie jazdy? Zrobić logi, przyjrzeć się etc? Żeby móc jednoznacznie ocenić czy problem jest w ECU czy na styku przewodów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Czy da się jakoś programowo wyciągnąć aktualny stan tego czujnika w czasie jazdy? Zrobić logi, przyjrzeć się etc? Żeby móc jednoznacznie ocenić czy problem jest w ECU czy na styku przewodów? nie wiem jak z MY'09, ale we wcześniejszych się da, np w ecuExplorer jest "Realtime Data View" i tam widać takie bajery na żywo, RomRaider też pokazuje (ECU Parameters i ECU Switches). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.