basta85 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 witam, niedawno kupilem WRX'a od kolegi ptkrally z forum. Obecnie zalozony jest wydech HKS HiPower, niby 3 cale, ale na koncu zweza sie znacznie. (dlatego taki cichy) Myslalem, zeby jeszcze podstroic samochod i rozmawialem ze specem w weekend, ktory zasugerowal zmiane koncowej puszki przed strojeniem, gdyz jest zwezona i nie uzyskamy duzo wiecej KM/NM. I tutaj pytanie do znawcow, czy faktycznie ta koncowa puszka HKS'a tak trzyma spaliny i warto zmienic na przelot 3 cale? Co za tym idzie, bedzie glosno... ale uzywam samochod raczej weekendowo, wiec mi nieprzeszkadza . Jezeli warto, to poszukuje koncowej puszki 3 calowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 który spec Ci to radził? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 który spec Ci to radził? :roll: czyli rozumiem ze nie do konca uwazasz za sluszne? IMO, jezeli wydech ma cale 3 cale a na koncu sie zweza, to spaliny maja mniejsze pole manewru zeby sie ulotnic, wiec wydech koncowy troche trzyma... Mowa oczywiscie o turbodoladowanym silniku, bo w NA jak stroilem to czasami nawet poprawialo wykres i niutony. a kto doradzal to chyba nie jest az tak istotne pozatym nie wiem czy sobie zyczy, zebym oficjalnie w jego imieniu pisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 a jak Ci powiem że na 2,5 calowym ostatnim wydechu mam ok 440KM to mi uwierzysz że ktoś Cię w wala robi? masz 3 calowy downpipe - super , ceneter pewnie redukuje się do 2,5 - dalej jest backbox do 2 i jak to mówisz 25... można na tym mapować i wynik powinien być zauważalny, zdecydowanie w porównaniu do serii... a kto ci to poradził można powiedzieć - "ku pamięci" :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 a jak Ci powiem że na 2,5 calowym ostatnim wydechu mam ok 440KM to mi uwierzysz że ktoś Cię w wala robi? masz 3 calowy downpipe - super , ceneter pewnie redukuje się do 2,5 - dalej jest backbox do 2 i jak to mówisz 25... można na tym mapować i wynik powinien być zauważalny, zdecydowanie w porównaniu do serii... a kto ci to poradził można powiedzieć - "ku pamięci" :roll: a nie jest to zalezne jeszcze od osprzetu? w sesie takim ze przy seryjnej malutkiej turbinie, dolocie mozna sie spodziewac gorszych wynikow przy zwezonym koncowym? a ty lecisz na grubym osprzecie i moze tutaj duzej roznicy nie zrobi zwezony koncowy na 2,5 cala. Moge sie mylic bo stroilem dotad Hondy NA i na kompressorze, tam troche inaczej sprawa wygladala. Ale dlatego zalozylem temat w tym momencie nie mam serii, jest troche lepiej niz seria, ale mozna jeszcze poprawic. ps. masz PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 mam w jednym wrxie dupowozie na przelocie 3 cale z 2,5 calowym końcowym z prodrive delikatne 260km, jest fajnie i nie męcząco, nie sądzę, żeby przelot na końcu cokolwiek dawał, oprócz bólu głowy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 2,5 calowym końcowym z prodrive .....który jest przelotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się