Jump to content

impreza wrx bugeye - wydech HKS a strojenie


basta85
 Share

Recommended Posts

witam,

 

niedawno kupilem WRX'a od kolegi ptkrally z forum.

Obecnie zalozony jest wydech HKS HiPower, niby 3 cale, ale na koncu zweza sie znacznie. (dlatego taki cichy)

Myslalem, zeby jeszcze podstroic samochod i rozmawialem ze specem w weekend, ktory zasugerowal zmiane koncowej puszki przed strojeniem,

gdyz jest zwezona i nie uzyskamy duzo wiecej KM/NM.

 

I tutaj pytanie do znawcow, czy faktycznie ta koncowa puszka HKS'a tak trzyma spaliny i warto zmienic na przelot 3 cale?

Co za tym idzie, bedzie glosno... ale uzywam samochod raczej weekendowo, wiec mi nieprzeszkadza .

 

Jezeli warto, to poszukuje koncowej puszki 3 calowej :)

Link to comment
Share on other sites

który spec Ci to radził? :roll:

 

czyli rozumiem ze nie do konca uwazasz za sluszne?

IMO, jezeli wydech ma cale 3 cale a na koncu sie zweza, to spaliny maja mniejsze pole manewru zeby sie ulotnic, wiec wydech koncowy troche trzyma...

Mowa oczywiscie o turbodoladowanym silniku, bo w NA jak stroilem to czasami nawet poprawialo wykres i niutony.

 

a kto doradzal to chyba nie jest az tak istotne :P

pozatym nie wiem czy sobie zyczy, zebym oficjalnie w jego imieniu pisal :)

Link to comment
Share on other sites

a jak Ci powiem że na 2,5 calowym ostatnim wydechu mam ok 440KM to mi uwierzysz że ktoś Cię w wala robi?

 

masz 3 calowy downpipe - super , ceneter pewnie redukuje się do 2,5 - dalej jest backbox do 2 i jak to mówisz 25...

 

można na tym mapować i wynik powinien być zauważalny, zdecydowanie w porównaniu do serii...

 

 

a kto ci to poradził można powiedzieć - "ku pamięci" :roll:

Link to comment
Share on other sites

a jak Ci powiem że na 2,5 calowym ostatnim wydechu mam ok 440KM to mi uwierzysz że ktoś Cię w wala robi?

 

masz 3 calowy downpipe - super , ceneter pewnie redukuje się do 2,5 - dalej jest backbox do 2 i jak to mówisz 25...

 

można na tym mapować i wynik powinien być zauważalny, zdecydowanie w porównaniu do serii...

 

a kto ci to poradził można powiedzieć - "ku pamięci" :roll:

 

 

a nie jest to zalezne jeszcze od osprzetu? w sesie takim ze przy seryjnej malutkiej turbinie, dolocie mozna sie spodziewac gorszych wynikow przy zwezonym koncowym?

a ty lecisz na grubym osprzecie :D i moze tutaj duzej roznicy nie zrobi zwezony koncowy na 2,5 cala.

Moge sie mylic bo stroilem dotad Hondy NA i na kompressorze, tam troche inaczej sprawa wygladala. Ale dlatego zalozylem temat :)

w tym momencie nie mam serii, jest troche lepiej niz seria, ale mozna jeszcze poprawic.

 

ps. masz PW :)

Link to comment
Share on other sites

mam w jednym wrxie dupowozie na przelocie 3 cale z 2,5 calowym końcowym z prodrive delikatne 260km, jest fajnie i nie męcząco, nie sądzę, żeby przelot na końcu cokolwiek dawał, oprócz bólu głowy.... :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...