basta85 Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 witam, niedawno kupilem WRX'a od kolegi ptkrally z forum. Obecnie zalozony jest wydech HKS HiPower, niby 3 cale, ale na koncu zweza sie znacznie. (dlatego taki cichy) Myslalem, zeby jeszcze podstroic samochod i rozmawialem ze specem w weekend, ktory zasugerowal zmiane koncowej puszki przed strojeniem, gdyz jest zwezona i nie uzyskamy duzo wiecej KM/NM. I tutaj pytanie do znawcow, czy faktycznie ta koncowa puszka HKS'a tak trzyma spaliny i warto zmienic na przelot 3 cale? Co za tym idzie, bedzie glosno... ale uzywam samochod raczej weekendowo, wiec mi nieprzeszkadza . Jezeli warto, to poszukuje koncowej puszki 3 calowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 który spec Ci to radził? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
basta85 Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 który spec Ci to radził? :roll: czyli rozumiem ze nie do konca uwazasz za sluszne? IMO, jezeli wydech ma cale 3 cale a na koncu sie zweza, to spaliny maja mniejsze pole manewru zeby sie ulotnic, wiec wydech koncowy troche trzyma... Mowa oczywiscie o turbodoladowanym silniku, bo w NA jak stroilem to czasami nawet poprawialo wykres i niutony. a kto doradzal to chyba nie jest az tak istotne pozatym nie wiem czy sobie zyczy, zebym oficjalnie w jego imieniu pisal Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 a jak Ci powiem że na 2,5 calowym ostatnim wydechu mam ok 440KM to mi uwierzysz że ktoś Cię w wala robi? masz 3 calowy downpipe - super , ceneter pewnie redukuje się do 2,5 - dalej jest backbox do 2 i jak to mówisz 25... można na tym mapować i wynik powinien być zauważalny, zdecydowanie w porównaniu do serii... a kto ci to poradził można powiedzieć - "ku pamięci" :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
basta85 Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 a jak Ci powiem że na 2,5 calowym ostatnim wydechu mam ok 440KM to mi uwierzysz że ktoś Cię w wala robi? masz 3 calowy downpipe - super , ceneter pewnie redukuje się do 2,5 - dalej jest backbox do 2 i jak to mówisz 25... można na tym mapować i wynik powinien być zauważalny, zdecydowanie w porównaniu do serii... a kto ci to poradził można powiedzieć - "ku pamięci" :roll: a nie jest to zalezne jeszcze od osprzetu? w sesie takim ze przy seryjnej malutkiej turbinie, dolocie mozna sie spodziewac gorszych wynikow przy zwezonym koncowym? a ty lecisz na grubym osprzecie i moze tutaj duzej roznicy nie zrobi zwezony koncowy na 2,5 cala. Moge sie mylic bo stroilem dotad Hondy NA i na kompressorze, tam troche inaczej sprawa wygladala. Ale dlatego zalozylem temat w tym momencie nie mam serii, jest troche lepiej niz seria, ale mozna jeszcze poprawic. ps. masz PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 mam w jednym wrxie dupowozie na przelocie 3 cale z 2,5 calowym końcowym z prodrive delikatne 260km, jest fajnie i nie męcząco, nie sądzę, żeby przelot na końcu cokolwiek dawał, oprócz bólu głowy.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 2,5 calowym końcowym z prodrive .....który jest przelotowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.