DanielsDS Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Witam, co sądzicie o tym zawieszeniu do Outback XT 07: http://www.meganracing.com/products/pro ... 3&catid=31 Z tego co wyczytałem to jest możliwość ustawienia seryjnego prześwitu, jest też regulacja tłumienia amortyzatorów, ale jak wygląda sprawa komfortu czy przy ustawieniu tłumienia na soft, komfort bedzie zbliżony do seryjnego zawieszenia europejskiej wersji Outbacka (które zapewne jest twardsze od us, ale dalej komfortowe), jest podana twardość sprężyn, ale nic mi to nie mówi ponieważ nie znam twardości sprężyn seryjnych. Czy auto na nierównej nawierzchni będzie się prowadzić tak samo dobrze jak na nowym zawieszeniu seryjnym lub lepiej?? Aktualnie tylne amorki po 100tyś po polskich drogach mają dość i zdecydowanie nie trzymają, ale seryjne US zawieszenie jest zbyt miękkie na drogi z zakrętami, dlatego biorę pod uwagę wymianę całego zawieszenia. -- 3 lip 2012, o 17:33 -- Megan podaje przód 6kg/mm tył 8kg/mm według tej tabeli Impreza 2004 USDM STi Ma 4kg/mm i tył 3.5, czyli ten gwint do outbacka był by mniej wiecej o 50% twardszy niż seryjne STi, chyba że przy gwincie jakoś inaczej to się liczy... http://www.northursalia.com/techdocs/spring/spring.html http://www.hraefn.net/projects/spring_rates.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 mam zawias megan do sti new age, i najchętniej bym się go pozbył, betonowe zawieszenie na tor, średniej jakości, moim zdaniem przereklamowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się