Skocz do zawartości

Problem z klimą


mrowa

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzieś widziałęm podobny wątek, ale znaleźć nie mogę. Wydaje mi się że mam problem z klimą. Pomijam fakt że gdzieś jest chyba nieszczelność, ale chodzi o zachowanie przy tych niskich temperaturach. Kilka razy chciuałem "pyrgnąć" klimę żęby sobie pochodziła a tutaj ... cisza. tzn obroty się nie zmieniają, no to ja dawaj otwierać maskę i gapię się jak sroka w kość na "kółko" od klimy a to stoi :/ po dłuższej chwili się zakręciło 2sekundy i stop na długo. I teraz pytanie: czy to wynik dużych mrozów, że klima przymarzła czy coś zdechło?

 

Zazwyczaj nawet w zimie jak włączałem to od razu sprężarka ruszała a teraz trzeba czekać, czekać i czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klima powinna działać, przynajmniej sprężarka powinna się włączać - czyli właśnie te "kółko" na wiskozie powinno się włączać. Jak się nie włącza albo na chwilę tylko to albo to sprzęgiełko padło albo masz za mało czynnika - u mnie pomogło dopełnienie czynnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo masz za mało czynnika - u mnie pomogło dopełnienie czynnika.

 

no więc właśnie wydaje mi się, że czynnik gdzieś spier.. ucieka gdzieś bo 2 tygodnie temy był wymianiany (było za mało). To teraz będzie trzeba szukać nieszczelności :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko dziala jak ma dzialac :) Na parowniku pod deska masz czujnik ktory mierzy jego temperature. Gdy temperatura spadnie ponizej 1 stopnia klima sie wylacza i jak wzrosnie to znowu zalacza klime. Zapobiega to oszranianiu parownika. Latwo to sprawdzic jesli sie martwisz. Nagrzej wnetrze samochodu i wlacz klime, powinna wlaczyc sie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo masz za mało czynnika - u mnie pomogło dopełnienie czynnika.

 

no więc właśnie wydaje mi się, że czynnik gdzieś spier.. ucieka gdzieś bo 2 tygodnie temy był wymianiany (było za mało). To teraz będzie trzeba szukać nieszczelności :/

 

a na wszelki wypadek możesz podjechać tu:

http://www.klimacar.pl/kontakt.html

 

chłopaki ogarniają, a daleko od ciastkarzy nie masz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubeusz a drogie chłopaki som?

 

hmmm mi na diagnostyce powiedzieli: parownik do wymiany, skraplacz do wymiany...cena :shock: podjechałem do znajomego co to klimą się zajmuje, podpiął maszynę i po 1h klima hula :)

 

to niefajnie :(

moze coś sie tam pozmieniało ostatnimi czasy?

 

dawno byłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubeusz a drogie chłopaki som?

 

hmmm mi na diagnostyce powiedzieli: parownik do wymiany, skraplacz do wymiany...cena :shock: podjechałem do znajomego co to klimą się zajmuje, podpiął maszynę i po 1h klima hula :)

 

to niefajnie :(

moze coś sie tam pozmieniało ostatnimi czasy?

 

dawno byłeś?

 

Byłem w zeszłe wakacje chyba ? Pamiętam straszne oblężenie na klimatyzatorów :) gorąco było. namiar na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko dziala jak ma dzialac :) Na parowniku pod deska masz czujnik ktory mierzy jego temperature. Gdy temperatura spadnie ponizej 1 stopnia klima sie wylacza i jak wzrosnie to znowu zalacza klime. Zapobiega to oszranianiu parownika. Latwo to sprawdzic jesli sie martwisz. Nagrzej wnetrze samochodu i wlacz klime, powinna wlaczyc sie normalnie.

 

nie każdy ma tak bogatą wiedzę ;) thx (choć ja miałem ciepło w kabinie i objawy jak napisałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...