Gość Theqbx Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Witam wszystkich - poszukuję informacji na temat przerabiania angielskiej lub japońskiej wersji wrx od ''99 do 2001 roku. Mam możliwość sprowadzenia takiego autka ale chciałbym wiedzieć z jakimi kosztami dodatkowymi się to wiąże, kto (najlepiej w okolicach poznania) to robi (dobrze) i jakie części trzeba wymienić i jak generalnie podejść do tematu. Sprawa jest dość pilna więc czekam na wszelkie podpowiedzi w tym temacie. Poproszę ewentualnie o namiary do zakładów które mi pomogą w tej kwestii. Pozdrawiam Theqbx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Nie wiem jak w Poznaniu, ale w Warszawie ta operacja kosztuje ok. 6 - 7k pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 mati, dowolnego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Imprezy. Co do innych aut to ceny nie znam, ale chłopaki ostatnio przekładali Toyotę Vitz, za 2k zł + częsci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 :shock: tanio! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Znajomy przełozył Vectre B za 900zł + czesci, przeważnie taka operacja kosztuje od 1000zł do 3000zł w zależności od samochodu i od warsztatu, który to robi. W Subaru nie jest tak łatwo "przełożyć kierownice" jak w innych samochodach, na przykład Lagunie czy P 406. trzeba przede wszystkim sprawdzić mozliwość zamocowanie pompy hamulcowej po lewej stronie, jak wygląda ściana grodziowa, czy są zaznaczone otwory na kolumnę kierowiczą, na pedały. W w/w Vectrze zmieniono ścianę grodziową. No i czy warto ?? Auto na pewno nie będzie takie samo jak fabyczne.... Ale przede wszystkim trzeba mieć części. Przekładnie kierowniczą, światła przednie, deskę rozdzielcza, tunel środkowy, wiązkę elektryczną, pedały, mechanizm wycieraczek, mocowanie silniczka wycieraczek (??) zrobić??, fotel kierowcy (??), liczniki i masę, pierdół. Ja kupiłem jeden samochód z Anglii, P 605 ale dlatego, że miałem kilka innych P 605 na cześci i czego bym nie potrzebował mogłem zabierałem. Ale i tak nie przerabiałem tego samochodu. Kolega teraz rozbił Escorta to moze sie zdecyduje na sprowadzenie z GB ale też dlatego, że ma częsci ze swojego. Gdyby trzeba było kupowac cześci to może sie okazać to mało opłacalne. Radze sprawdzić dostepność i ceny elementów potrzebnych do przekładki. Albo kupić rozbite auto za pare groszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi