Skocz do zawartości

zawias


smoku81

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie odnośnie zawieszenia. Przeglądałem tematy na forum więc ogólne pojęcie mam ale przed zakupem chciałem się upewnić. Pacjent: WRX MY06 EU, z przeznaczeniem do dynamicznej jazdy na co dzień. Padły mi tylne amorki i chciałem je podmienić na KYB Ultra SR. Bynajmniej tak doradzała większość z Was. Do tego mocowania górne amortyzatorów i nowe osłony. Ponadto do wymiany tuleje stabilizatora fi20. Koszt tulejek nie jest duży więc myślałem o poliuretanach. Sprężyny mają prawdopodobnie 75tysi od nowości więc nie wiem czy je zmieniać od razu czy zmienić same amory i zobaczyć co będzie działo się ze springami. Części dostępne są w nie-ASO bo gdzie indziej nie mogłem znaleźć. Może polecicie jakieś inne źródło na te graty? W przyszłości planuję włożyć dobre klocki, zmodyfikować wydech i delikutaśny remap. Więcej nie planuję bo zaczynałby WRX przechodzić w STI a nie o to mi chodzi. Z auta w codziennej eksploatacji jestem zadowolony (średnio 13,5l Pb98 przy dynamicznej jeździe głównie po mieście) i upalać nie mam zamiaru bo do tego mam rajdówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...