smoku81 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie odnośnie zawieszenia. Przeglądałem tematy na forum więc ogólne pojęcie mam ale przed zakupem chciałem się upewnić. Pacjent: WRX MY06 EU, z przeznaczeniem do dynamicznej jazdy na co dzień. Padły mi tylne amorki i chciałem je podmienić na KYB Ultra SR. Bynajmniej tak doradzała większość z Was. Do tego mocowania górne amortyzatorów i nowe osłony. Ponadto do wymiany tuleje stabilizatora fi20. Koszt tulejek nie jest duży więc myślałem o poliuretanach. Sprężyny mają prawdopodobnie 75tysi od nowości więc nie wiem czy je zmieniać od razu czy zmienić same amory i zobaczyć co będzie działo się ze springami. Części dostępne są w nie-ASO bo gdzie indziej nie mogłem znaleźć. Może polecicie jakieś inne źródło na te graty? W przyszłości planuję włożyć dobre klocki, zmodyfikować wydech i delikutaśny remap. Więcej nie planuję bo zaczynałby WRX przechodzić w STI a nie o to mi chodzi. Z auta w codziennej eksploatacji jestem zadowolony (średnio 13,5l Pb98 przy dynamicznej jeździe głównie po mieście) i upalać nie mam zamiaru bo do tego mam rajdówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Kayabę ma jeszcze chyba Intercars. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się