Skocz do zawartości

smoku81

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia smoku81

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. smoku81

    zawias

    Proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie odnośnie zawieszenia. Przeglądałem tematy na forum więc ogólne pojęcie mam ale przed zakupem chciałem się upewnić. Pacjent: WRX MY06 EU, z przeznaczeniem do dynamicznej jazdy na co dzień. Padły mi tylne amorki i chciałem je podmienić na KYB Ultra SR. Bynajmniej tak doradzała większość z Was. Do tego mocowania górne amortyzatorów i nowe osłony. Ponadto do wymiany tuleje stabilizatora fi20. Koszt tulejek nie jest duży więc myślałem o poliuretanach. Sprężyny mają prawdopodobnie 75tysi od nowości więc nie wiem czy je zmieniać od razu czy zmienić same amory i zobaczyć co będzie działo się ze springami. Części dostępne są w nie-ASO bo gdzie indziej nie mogłem znaleźć. Może polecicie jakieś inne źródło na te graty? W przyszłości planuję włożyć dobre klocki, zmodyfikować wydech i delikutaśny remap. Więcej nie planuję bo zaczynałby WRX przechodzić w STI a nie o to mi chodzi. Z auta w codziennej eksploatacji jestem zadowolony (średnio 13,5l Pb98 przy dynamicznej jeździe głównie po mieście) i upalać nie mam zamiaru bo do tego mam rajdówkę.
  2. smoku81

    Subaru N12 Spec C & Evo 9

    A czemu Pawle wypinasz się na RWD :?: Szczerze mówiąc to ciężko jest jednoznacznie wskazać faworyta tego porównania. Mam nadzieję że wiesz na co się porywasz budżetowo. M nie jest już tanie ale N4 w topowej specyfikacji, nawet starszej generacji, kosztują krocie. Mimo tego, takim autem nie ma szans w normalnych okolicznościach walczyć w czołówce RSMP. Znajomy startujący własnym Lancerem wycenił jeden start RSMP na około 70 tysi. Pożyczka topowej N-ki w ubiegłym roku to koszt ok. 120tyś. Części do subaru jest dużo więcej i są znacznie tańsze, przynajmniej karoseria. Jak wiadomo w takich autach trzeba liczyć najbardziej kwestie mechaniczne, które są bardzo drogie- silnik, skrzynia, napędy. Mimo wszystko powodzenia.
  3. smoku81

    Oponki i felgi

    Dzięki za podpowiedzi. Na zimę zakładam 205/50/17 na seryjnym felunku gdyż jeżdżę raczej po śniegu niż po asfalcie:) a na lato nowe felgi 7,5'' na oponki 225/45/17.
  4. smoku81

    Oponki i felgi

    Witam. Chciałbym zapytać czy w WRX 06 jest sens zakładać na sezon letni opony 225/45/17 czy też lepiej pozostać na seryjnych 215/45/17? I kolejne pytanie o szerokość seryjnej feli tego modelu. Domyślam się że jest 7,5''? W takim razie na zimę może opłaca się zakombinować z oponami 205 czy wówczas wyjdzie za wysoki profil gumy do siedemnastek?
  5. smoku81

    Klocki hamulcowe (które?)

    Witam! Osobiście mam w WRX 06 kloce Ferodo Premier i muszę przyznać że są za słabe. Na zimno i do dynamicznej jazdy po mieście mogą być ale długa trasa i kilka hamowań z dużych prędkości powoduje praktycznie brak hamulca co jest bardzo niebezpieczne. Jako że śmigam głównie krótkie odcinki i miasto to raczej zużyję je jeszcze trochę i dopiero zamienię. Co ciekawe mam już na zmianę CL RC6 i cieszę się że klocki te cieszą się wśród Was dobrą opinią. Poprzedni właściciel kupił auto z tymi klockami i po przejechaniu kilku tysięcy wymiękł ze względu na piszczenie klocków na zimno ale jak to określił "stawał dęba". No chyba że ktoś skusi się na ten zestaw zanim go założę bo osobiście chciałbym zacząć przygodę z doborem klocków od DS2500 lub Hawka. Jak ktoś ma ochotę to zapraszam na pw i będzie pani zadowolona
×
×
  • Dodaj nową pozycję...