Hipek Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Witam, Od dłuższego czasu świeci mi się kontrolka Check Engine. Po skanowaniu otrzymuję błąd P1133 Manufacturer Specific Powertrain Trouble Code. Fuel System nawet po rozgrzaniu auta jest w trybie Open Loop - a z tego co mi wiadomo powinien być w trybie Closed Loop. Pierwsza sonda lambda ma napięcie 3,795V - które nie zmienia się nawet przy wciskaniu gazu. Sonda druga ma napięcie 0.93V, które rośnie jak wciskam gaz i spada do 0 gdy gaz puszczam. Mam tam jeszcze następujące info, które mi niewiele mówi: Equivalence ratio 02S11 0.992 Obie sondy zostały wymienione - na nowe, oryginalne ECU zostało wymienione - na używane, sprawne Samochód jest specyficzny jak na Polskę: Subaru Impreza z silnikiem 2.2l (pochodzenie USA) wyprodukowane w 2000r. Czy ktoś może mi podpowiedzieć cóż mogę z takim fantem zrobić - prócz zaklejenie czarną taśmą kontrolki Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Hipek => PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipek Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Przyczyną zamieszana była wypalona kostka pomiędzy sondą a wiązką elektryczną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now