Jump to content

Check Engine błąd P1133


Hipek

Recommended Posts

Witam,

 

Od dłuższego czasu świeci mi się kontrolka Check Engine. Po skanowaniu otrzymuję błąd P1133 Manufacturer Specific Powertrain Trouble Code. Fuel System nawet po rozgrzaniu auta jest w trybie Open Loop - a z tego co mi wiadomo powinien być w trybie Closed Loop. Pierwsza sonda lambda ma napięcie 3,795V - które nie zmienia się nawet przy wciskaniu gazu. Sonda druga ma napięcie 0.93V, które rośnie jak wciskam gaz i spada do 0 gdy gaz puszczam. Mam tam jeszcze następujące info, które mi niewiele mówi: Equivalence ratio 02S11 0.992

Obie sondy zostały wymienione - na nowe, oryginalne

ECU zostało wymienione - na używane, sprawne

 

Samochód jest specyficzny jak na Polskę: Subaru Impreza z silnikiem 2.2l (pochodzenie USA) wyprodukowane w 2000r.

 

Czy ktoś może mi podpowiedzieć cóż mogę z takim fantem zrobić - prócz zaklejenie czarną taśmą kontrolki :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...