Skocz do zawartości

Wolnyssak przerywa


michalm

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem przyczyny w innych wątkach ale jednoznacznej i precyzyjnej nie znalazłem...mianowicie wyciałem katalizator, po samym wycieciu samochód przy pełnym gazie zbierał sie dobrze, problem nastał po jakims tygodniu użytkowania. Na pełnym gazie przerywa na kazdym biegu, jeżeli dodamy gazu sukcesywnie problemu nie ma, ale jest to strasznie meczace i mało dynamiczne. Na wolnych obrotach schodzi bardzo nisko i tak jakby czasami nierowno, że czasami drży. Próbowałem odłączyć przepływkę, ale nie poskutkowało. Odłączałem również akumulator na godzinkę i tez nic... błędów nie wyrzuca, co robić ? :( silnik to wolnossące 1.6 z 97 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Lambdę dziś odłączyłem i przejechałem się kawałek ale nadal to samo. Jak zejdzie poniżej 2k obrotów to spowrotem do góry wkręca się trochę wolniej do tej wartości

 

-- 5 paź 2011, o 12:09 --

 

a czy to możliwe, że samochód chodzi nie na wszystkich cylindrach ? Dziś miałem okazje sprawdzić na trasie, powyżej 130km/h przerywa i czuć w środku zapach spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to możliwe, że samochód chodzi nie na wszystkich cylindrach ? .

raczej byś to poczuł w sensie wibracyjno-dźwiękowym...

 

a co do smrodu spalin to może masz kolektor walnięty i Ci spaliny nim do kabiny uciekają ? jak akustycznie Twoje auto się zachowuje ? nie słychać przedmuchów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...mianowicie wyciałem katalizator

 

 

!!!!

 

Odetkales mu za bardzo wydech. Jeszcze w dodatku 1.6...

 

moze nie do konca powiazane ,ale moze naswietli problem.

 

http://img717.imageshack.us/img717/995/strumiennice.jpg

 

A tu straszak mały :P:mrgreen:

strumiennice2.jpg

 

Chyba ze ktos cos innego obstawia ,ale po wycieciu kata to moim zdaniem pierwszy podejrzany usmiechdugiego.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznę może od filtra paliwa gdyż przypominam sobie że ostatnio 2 razy doprowadziłem do głębokiej rezerwy i może coś zassało po prostu..

 

-- 15 paź 2011, o 16:02 --

 

DZIAŁA, DZIAŁA ! Lekarstwo: wspawanie dodatkowego tłumika od Golfa z racji na wielkość (na miejsce katalizatora) i wymiana wszystkich świec. Auto zyskało wcześniejszą zrywność. Dobra rada - zostawcie katalizatory w SPOKOJU szczególnie w N/A :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...