michalm Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Szukałem przyczyny w innych wątkach ale jednoznacznej i precyzyjnej nie znalazłem...mianowicie wyciałem katalizator, po samym wycieciu samochód przy pełnym gazie zbierał sie dobrze, problem nastał po jakims tygodniu użytkowania. Na pełnym gazie przerywa na kazdym biegu, jeżeli dodamy gazu sukcesywnie problemu nie ma, ale jest to strasznie meczace i mało dynamiczne. Na wolnych obrotach schodzi bardzo nisko i tak jakby czasami nierowno, że czasami drży. Próbowałem odłączyć przepływkę, ale nie poskutkowało. Odłączałem również akumulator na godzinkę i tez nic... błędów nie wyrzuca, co robić ? silnik to wolnossące 1.6 z 97 roku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 na moje oko za bardzo odetkałeś wydech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalm Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 nawet aktualizacja softu nic nie pomoże w tym kierunku ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 na zimnym i na ciepłym dzieje się to samo ? może lambda szaleje po tej wycince ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalm Posted October 5, 2011 Author Share Posted October 5, 2011 nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Lambdę dziś odłączyłem i przejechałem się kawałek ale nadal to samo. Jak zejdzie poniżej 2k obrotów to spowrotem do góry wkręca się trochę wolniej do tej wartości -- 5 paź 2011, o 12:09 -- a czy to możliwe, że samochód chodzi nie na wszystkich cylindrach ? Dziś miałem okazje sprawdzić na trasie, powyżej 130km/h przerywa i czuć w środku zapach spalin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 a czy to możliwe, że samochód chodzi nie na wszystkich cylindrach ? . raczej byś to poczuł w sensie wibracyjno-dźwiękowym... a co do smrodu spalin to może masz kolektor walnięty i Ci spaliny nim do kabiny uciekają ? jak akustycznie Twoje auto się zachowuje ? nie słychać przedmuchów ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalm Posted October 8, 2011 Author Share Posted October 8, 2011 akustycznie pracuje w miare normalnie, jak się otworzy przepustnicę na maxa to potrafi strzelić gdzies w okolicach silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 ...mianowicie wyciałem katalizator !!!! Odetkales mu za bardzo wydech. Jeszcze w dodatku 1.6... moze nie do konca powiazane ,ale moze naswietli problem. http://img717.imageshack.us/img717/995/strumiennice.jpg A tu straszak mały Chyba ze ktos cos innego obstawia ,ale po wycieciu kata to moim zdaniem pierwszy podejrzany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 zbytnie odetkanie wydechu w N/A raczej nie spowodowałoby szarpania tylko ogólne zmniejszenie dynamiki... bardziej zastanawiałbym się nad ...potrafi strzelić gdzies w okolicach silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalm Posted October 15, 2011 Author Share Posted October 15, 2011 zacznę może od filtra paliwa gdyż przypominam sobie że ostatnio 2 razy doprowadziłem do głębokiej rezerwy i może coś zassało po prostu.. -- 15 paź 2011, o 16:02 -- DZIAŁA, DZIAŁA ! Lekarstwo: wspawanie dodatkowego tłumika od Golfa z racji na wielkość (na miejsce katalizatora) i wymiana wszystkich świec. Auto zyskało wcześniejszą zrywność. Dobra rada - zostawcie katalizatory w SPOKOJU szczególnie w N/A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now