Jump to content

Wolnyssak przerywa


michalm

Recommended Posts

Szukałem przyczyny w innych wątkach ale jednoznacznej i precyzyjnej nie znalazłem...mianowicie wyciałem katalizator, po samym wycieciu samochód przy pełnym gazie zbierał sie dobrze, problem nastał po jakims tygodniu użytkowania. Na pełnym gazie przerywa na kazdym biegu, jeżeli dodamy gazu sukcesywnie problemu nie ma, ale jest to strasznie meczace i mało dynamiczne. Na wolnych obrotach schodzi bardzo nisko i tak jakby czasami nierowno, że czasami drży. Próbowałem odłączyć przepływkę, ale nie poskutkowało. Odłączałem również akumulator na godzinkę i tez nic... błędów nie wyrzuca, co robić ? :( silnik to wolnossące 1.6 z 97 roku.

Link to comment
Share on other sites

nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Lambdę dziś odłączyłem i przejechałem się kawałek ale nadal to samo. Jak zejdzie poniżej 2k obrotów to spowrotem do góry wkręca się trochę wolniej do tej wartości

 

-- 5 paź 2011, o 12:09 --

 

a czy to możliwe, że samochód chodzi nie na wszystkich cylindrach ? Dziś miałem okazje sprawdzić na trasie, powyżej 130km/h przerywa i czuć w środku zapach spalin.

Link to comment
Share on other sites

a czy to możliwe, że samochód chodzi nie na wszystkich cylindrach ? .

raczej byś to poczuł w sensie wibracyjno-dźwiękowym...

 

a co do smrodu spalin to może masz kolektor walnięty i Ci spaliny nim do kabiny uciekają ? jak akustycznie Twoje auto się zachowuje ? nie słychać przedmuchów ?

Link to comment
Share on other sites

...mianowicie wyciałem katalizator

 

 

!!!!

 

Odetkales mu za bardzo wydech. Jeszcze w dodatku 1.6...

 

moze nie do konca powiazane ,ale moze naswietli problem.

 

http://img717.imageshack.us/img717/995/strumiennice.jpg

 

A tu straszak mały :P:mrgreen:

strumiennice2.jpg

 

Chyba ze ktos cos innego obstawia ,ale po wycieciu kata to moim zdaniem pierwszy podejrzany usmiechdugiego.jpg

Link to comment
Share on other sites

zacznę może od filtra paliwa gdyż przypominam sobie że ostatnio 2 razy doprowadziłem do głębokiej rezerwy i może coś zassało po prostu..

 

-- 15 paź 2011, o 16:02 --

 

DZIAŁA, DZIAŁA ! Lekarstwo: wspawanie dodatkowego tłumika od Golfa z racji na wielkość (na miejsce katalizatora) i wymiana wszystkich świec. Auto zyskało wcześniejszą zrywność. Dobra rada - zostawcie katalizatory w SPOKOJU szczególnie w N/A :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...