bzyq Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Jako, że pompka jest łatwo dostępna, a zdolności manualnych nie brakuje to postanowiłem sam to zrobić w ramach hobby. Pytanie tylko czy zabieg wymiany pompy niesie za sobą jakieś niespodzianki, czy to przysłowiowa bułka z masłem, na jaką ta operacja wygląda. Nowy płyn zalewamy czy jakoś specjalnie trzeba odpowietrzać? Dziś wymieniłem płyn 2 razy w celu przepłukania układu, a po wymianie znów naleje nowego. Z tym, że wymiana była na zasadzie wylania ze zbiornika starego i po czasie znów to samo. Nową chcę wg zasad zrobić. czekam na sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 po pierwsze zwróć uwagę na sama pompę, bo egzystuje kilka rodzajów, różnią się miejscem wejścia króćców, i nie każda pasuje P&P, a jak już będziesz miał na pewno pasująca, sama wymiana to kilka śrubek, nic trudnego, po wymianie napełnij płynem i podczas pracy silnika kręć od oporu do oporu kierownicą, na wolnych obrotach, aż się odpowietrzy, czyli przestanie piszczeć czy może raczej jęczeć.... , na ogół kilka razy wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Pompka zamówiona P&P po numerze z katalogu. Dziś przyjdzie i będziemy działać. Dla zainteresowanych mogę zrobić fotorelację. Jakim płynem najlepiej zalać? Obojętnie jaki markowy Dextron III czy coś konkretnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.