Skocz do zawartości

Pompa wspomagania - wymiana. Co i jak?


bzyq

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że pompka jest łatwo dostępna, a zdolności manualnych nie brakuje to postanowiłem sam to zrobić w ramach hobby.

Pytanie tylko czy zabieg wymiany pompy niesie za sobą jakieś niespodzianki, czy to przysłowiowa bułka z masłem, na jaką ta operacja wygląda.

Nowy płyn zalewamy czy jakoś specjalnie trzeba odpowietrzać?

Dziś wymieniłem płyn 2 razy w celu przepłukania układu, a po wymianie znów naleje nowego. Z tym, że wymiana była na zasadzie wylania ze zbiornika starego i po czasie znów to samo. Nową chcę wg zasad zrobić.

czekam na sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze zwróć uwagę na sama pompę, bo egzystuje kilka rodzajów, różnią się miejscem wejścia króćców, i nie każda pasuje P&P, a jak już będziesz miał na pewno pasująca, sama wymiana to kilka śrubek, nic trudnego, po wymianie napełnij płynem i podczas pracy silnika kręć od oporu do oporu kierownicą, na wolnych obrotach, aż się odpowietrzy, czyli przestanie piszczeć czy może raczej jęczeć.... :D , na ogół kilka razy wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...