burzum Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 emotorsport, tu nie ma nic do smiacia, kleilem czesci klejami strukturalnymi i naprawde sa zaskakujaco mocne. fakt, ze powierzchni troche potrzeba (ze dwa mm kwadrat), ale podejrzewam, ze jezeli sruba nie jest zapieczona, daloby rade. Spekuluje oczywiscie, uzywalem kleju do innych zadan. Ale kopara mi opadla.Z tym, ze kleje sa trudno dostepne, ja kleilem 3M EPX DP410. przepraszam ale kolega bajki opowiada. To juz nawet doswiadczenia nie trzeba.... wystarczy popatrzec w spec tego kleju i moment sie zastanowic. No chyba ze sie wierzy reklamom w ktorych cos tam jest przyklejone do dachu samochodu i auto na tym czyms spokojnie "dynda" sobie podczepione do ramienia dzwigu. Może masz racje, co do śruby, to tylko domniemanie i spekulacja, nie wiem ile Nm należałoby przyłożyć, ale ten epx jest odporny na scinanie dosyć, o ile pamietam. Chyba , ze mylę DP. Co do generalnych własności kleju, to raczej sie nie mylę. O jakim parametrze mówisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ps. Wg mnie to jest 100nm na mm^2 - błąd w broszurze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 emotorsport, tu nie ma nic do smiacia, kleilem czesci klejami strukturalnymi i naprawde sa zaskakujaco mocne. fakt, ze powierzchni troche potrzeba (ze dwa mm kwadrat), ale podejrzewam, ze jezeli sruba nie jest zapieczona, daloby rade. Spekuluje oczywiscie, uzywalem kleju do innych zadan. Ale kopara mi opadla.Z tym, ze kleje sa trudno dostepne, ja kleilem 3M EPX DP410. przepraszam ale kolega bajki opowiada. To juz nawet doswiadczenia nie trzeba.... wystarczy popatrzec w spec tego kleju i moment sie zastanowic. No chyba ze sie wierzy reklamom w ktorych cos tam jest przyklejone do dachu samochodu i auto na tym czyms spokojnie "dynda" sobie podczepione do ramienia dzwigu. Może masz racje, co do śruby, to tylko domniemanie i spekulacja, nie wiem ile Nm należałoby przyłożyć, ale ten epx jest odporny na scinanie dosyć, o ile pamietam. Chyba , ze mylę DP. Co do generalnych własności kleju, to raczej sie nie mylę. O jakim parametrze mówisz? Prawda jest ze technologia klejenia zrobila kolosalny postep i kleji sie to co sklejane jeszcze 10 lat temi nie mialo racji bytu. Np. samochody tak, tak, wielu elementow nadwozia sie juz nie zgrzewa (zgrzew to rdza) ale sie skleja. Oczywiscie nie wszyscy to robia. Trzeba jednak pamietac ze to sa spore odpowiednio przygotowane powieszchnie i klej pracuje na scinanie ale w bardzo specyficzny sposob. O tak; http://www.ptli.com/testlopedia/tests/L ... -D3163.asp 3M sie nie chwali jaka wytrzymalosc na skrecanie mial by waleczek zrobiony z tej zywicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się