Jump to content

Problem po wyjęciu i włożeniu wtrysku nawet nie kreci rozrus


dwiepapatki
 Share

Recommended Posts

Witam, problem jest następujący wykręciłem wtryskiwacz w swoim subaru 1.6 ej16 naped na przod mały silniczek. Odkręciłem górną kopułkę wyciągnołem wtryskiwacz i po minucie zorientowałe się ze od rurki doprowadzającej paliwo spływa paliwo do środka w miejsce wtryskiwacza. Szybko włożyłem spowrotem wtryskiwacz wszystko przykręciłem podpiołem przewod i tragedia. Jak próboje odpalic to jest tylko niecałe pół obrotu na wale i straszny dzwięk jakby srubokręt włożył w koło zamachowe. I koniec nic wiecej sie nie dzieje nie kręci dalej porażka. Wiem ze pewnie większośc was się smieje po co ja to wogóle ruszałem. Ale jakby ktoś wiedział co się dzieje to proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

stawiam na niska zdolnosc do kompresji cieczy :) zalany cylinder stawia taki opor ze rozrusznik nie ma mozliwosci na obrot walem. moze po wykreceniu swiecy z tego cylindra uda sie wypompowac ciecz i sytuacja wroci do normy? :roll:

PZDR!

Link to comment
Share on other sites

po wykreceniu swiecy z tego cylindra uda sie wypompowac ciecz i sytuacja wroci do normy

 

 

Raczej napewno. Przećwiczyłem... :mrgreen:

 

Wykręcić świecę i pokręcić rozrusznikiem. Silnik sam wypluje paliwo. Zdejmij przy tym przewody z pozostałych świc.

Link to comment
Share on other sites

moze po wykreceniu swiecy z tego cylindra uda sie wypompowac ciecz i sytuacja wroci do normy?

 

A zapalniczką nie da się ? :mrgreen:

 

 

Da się. Ale to co będzie potem trudno nazwać normą...

Link to comment
Share on other sites

moze po wykreceniu swiecy z tego cylindra uda sie wypompowac ciecz i sytuacja wroci do normy?

 

A zapalniczką nie da się ? :mrgreen:

 

 

Da się. Ale to co będzie potem trudno nazwać normą...

 

no raczej... chyba ze dla kogos plonacy garaz/samochod/mechanik to norma :)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wielkie pomogło, odpala normalnie, obyło się bez zapalniczki:))

 

-- Śr cze 01, 2011 9:58 am --

 

Mam jeszcze pytanko, nigdzie nie mogę znaleźć nowych wtryskiwaczy do mojego modelu, nie chce kupować używanych bo mogą być w takim samym stanie jak moje. Nie jestem do końca pewien czy to wina wtryskiwaczy, auto powoli wchodzi na obroty w granicach 2 do 3 tys. A pozatym czasem jak chce go odpalic to przekręci chcwile, zgaśnie i muszę kręcić długo żeby odpalił i smierdzi paliwem, tak jak by był zalany albo czekać 15 min i próbować od nowa.

Ewentualnie w jaki sposób mogę wyczyścić swoje wtryskiwacze słyszałem o środkach typu stp czy to wogóle działą? Z góry dzięki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...