Nyne Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Może mi ktoś rozszyfrować ten nr skrzyni HM-TY754VN1AB jakie przełożenia ? od czego jest? może rok? Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Chyba od GT MY99 albo MY00 Przełożenia: 1. bieg 3.454 2. bieg 1.947 3. bieg 1.366 4. bieg 0.972 5. bieg 0,738 Wsteczny 3.416 Przedni dyfer 4.111 Centralny dyfer Wiskoza (4kgf) Tylny dyfer Otwarty Chyba, że jest inaczej to niech mnie ktoś poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Jak z GT to tylny dyfer też powinien mieć wiskozę :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Dzięki ale w takim razie to krótka skrzynia czy długa ? Ile jedzie na poszczególnych biegach ? I co to wisloza (4kgf)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Jak z GT to tylny dyfer też powinien mieć wiskozę :roll: Może ale nie musi, najprościej możesz sprawdzić wyciagając półośki, jak są takie same , nie ma szpery, jak prawa ma dwa różnej średnicy frezy, masz szperę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Tylko jest jeden problem nie mam do tego dyfra pólosiek bo mam zamiar przełożyć z starego i teraz nie wiem czy bedą pasować skoro ten nowy ma wiskoze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Jeżeli stare półośki maja z dwóch stron takie same frezy, to możesz je założyć do dyfra z wiskozą, tylko nie będzie działała szpera....jedna półośka ma podwójny frez, gdzie ten cieńszy wchodzi do szpery...trzeba odpowiedna półoskę....ale jakbyś miał z tym problem - mogę pomóc.... :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 A w odwrotnym przypadku ? Jakby stare póloski miały frezy do szpery tez spasuja do dyfra bez szpery ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie spotkałam sie z przpadkiem montowania półośiek od szpery do mostu bez szpery....weź latarkę i zajrzyj w otworu mostu, tam, gdzie wchodza półośki...wyraźnie zobaczysz frzy, albo jeden gruby, albo jeden gruby i drugi cieńszy...tak na grubość kciuka...wtedy masz szperę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się