rpw Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Szanowni, Mam pytanie - ile Waszym zdaniem powinien "wytrzymać" seryjny akumulator w Sti (MY08)? Biorąc pod uwagę, że samochód jest garażowany. Będę wdzięczny za sugestie, bo mam wrażenie, że mój jakoś nie jest za mocny. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Jak robisz krótkie trasy, to może długo nie pociągnąć... Ja takie robię i mi wytrzymał 40k km (nie Sti, ale to akurat ma chyba drugorzędne znaczenie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Ja robię bardzo krótkie trasy i aku działa od 2005. Jednak czuję, ze to bedzie jego ostatnia zima. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Jednak czuję, ze to bedzie jego ostatnia zima. Czułem to samo i się sprawdziło :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Wytrzymał do wiosny czy była niespodzianka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Ciężko mówić o niespodziance skoro dawał sygnały :wink: Od trzech tygodni mam nowy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Jak robisz krótkie trasy, to może długo nie pociągnąć... Owszem, robię krótkie trasy. Ale z drugiej strony samochód praktycznie nie stoi na mrozie. Akumulator ma w tej chwili około 15k km i mam wrażenie, że się właśnie kończy. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Mój cały czas stał w garażu, ale krótka trasa (8 do 15 km) zrobiła swoje. Szczególnie w zimie, przy włączonych ogrzewaniach nadmuchach i klimach... Może być też inna przyczyna. Miałem kiedyś tak (ale nie było to Subaru, więc nie wiem czy w Twoim przypadku to możliwe) , że jedna z rolek napinających pasek nie działała prawidłowo. Skutkiem tego alternator raz się kręcił, raz nie..., a akumulator był wiecznie niedoładowany i w końcu padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.