sojer4x4 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 witam Subaru legacy 04 r 2.0 skrzynia AT mam problem ze skrzynią , auto jest zimne, przy zmianie biegu AT szarpie kiedy jest rozgrzane jest troszke lepiej najczęściej kiedy zmienia z 2 na 1 przy hamowaniu nie jes to mocne szarpnięcie lecz odczuwalne zmieniłem olej i filtr 6 m-cy temu zalałem dextron 3. Słyszałem że mogą być brudne kanały w misce olejowej. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Zaraz Ci pewnie specjaliści zaproponują wymianę Dexronu na ATF Subaru. W manualu Dexron III dopuszczony jest do użytku jedyne czasowo, do uzyskania możliwości wymiany na ATF Subaru. :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Możesz poszukać tego: http://www.lubegard.com/pdfs/Subaru-best.pdf ewentualnie wersji Platinum aby ten ATF uszlachetnić bo DEX III ma prawo działać lekko topornie - zależy jeszcze w jakim wykonaniu ale zasadniczo nie ma zmodyfikowanego tarcia stąd poszarpywanie a na zimno szczególnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sojer4x4 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 zamuwiłem w servisie subaru castrol transmax J, musiałem głupkom pokazać jaki olej powinien być lany, oni leją zwykły castrol ATF, wniosek z tego ze nie długo wszystkie subarki w Irlandii będą miały prolem ze skrzynią AT. zalecany olej przez subaru/ Recommended fluid: SUBARU ATF (Part No. K0410Y0700) lub Idemitsu “Apolloil ATF HP”, Castrol “Transmax J" Mam tylko nadzieje że moja AT jeszcze jest cała w poniedziałek wymienie dynamicznie olej filtr i wyczyszcze labirynt w misce po całej akcji sie odezwe jeśli ma ktoś więcej pojęcia na temat AT zapraszam do Tematu jest to moje pierwsze auto z AT pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Jeśli chcesz zrobić mycie AT to do tego są spec płukanki np.: http://lubegard.com/C-178/LUBEGARD+Transmission+Flush sprawdziłem u siebie :wink: ps. mam nadzieję, że ta wymiana dynamiczna to spec maszynką - bo odliczanie ze stoperem i spuszczanie/dolewanie jednoczesne na uruchomionej pompie AT bywa ryzykowne... :roll: Teraz zamiennikiem Transmaxa J jest Transmax E (spec ATF Castrola do AT z JP) - całkiem OK - testowałem :wink: a na J-tkę czytałem trochę negatywów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się