witekprytek Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam; W moim outbacku wystepuje dziwny problem - karaoseria wchodzi w dziwne drgania przy prędkości 40-55km/h. Poza tym zakresem problemu nie odczuwam Nawet ziększenie obrotow silnika w tym przedziale prędkości nie powoduje zmiany wibracji - czuć w srodku, że pochodzą od karoserii - dość niska częśtotliwość. Czy ktoś spotkał się może z podobnym problemem? Gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Najpier obadaj kola To najczestrzy problem wibracji... Wywaz i pozamieniaj miejscami zgodnie z instrukcja Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1984 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam, podlacze sie pod temat Ostatnio jechalem sobie (w zasadzie toczylem sie) bardzo wyboista polna droga, i czulem w samochodzie podczas odpuszczania gazu wibracje na karoserii nadmienie ze jechalem na pierwszym biegu. Niewiem czy o to chodzi ale czytalem wyowiedzi na forum ze OBK lubi szarpac przy jezdzie na jedynce przy niskich predkosciach po bezdrozach . . . oraz co bardziej doswiadczeni forumowicze wypowiadaja sie ze OBK lepiej i bez szarpania jedzie na dwojce. Co Wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Kazdy samochod seryjny bieg pierwszy ma do ruszania do toczenia sie juz powinien byc drugi bieg zalaczony... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Hmmm... a ta prędkość "wibracyjna" to na biegu tak bardziej drugim czy piątym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1984 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 ja mam automata 4eat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Rafal1984, To jak masz automata to po kiego na 1 jedziesz? jesli chodzi o jezdzie w terenie to jezdzi sie normalnie na D, a jesli jest jakas przeszkoda to uzywa sie reduktora lub jesli go nie ma, to blokuje na 2 lub 3 biegu - na zablokowanej jedynce zawsze bedziesz mial takie wrazenie, bo na tym biegu jest mocne hamowanie silnikiem... Jedynki uzywa sie do stromych zjazdow - ale naprawde stromych... :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1984 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 No wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo Bo juz myslalem ze maszyna cos nie sprawna. Mialem wczesniej automaty ale nie dalo sie nimi wjechac tam gdzie moge OB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się