jano86 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Czy rozpoznajecie może jakiej firmy jest ten kolektor wydechowy? Poza tym czy warto wymienić seryjny? Auto to WRX RA, turbo td05. Trzeba będzie robić remap czy nie po jego wymianie? -- Pn paź 18, 2010 8:29 pm -- Pomóżcie Panowie. Nikt nie wymieniał kolektora? Jakie i czy są przyrosty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Made in China for Ebay Special-ists? A ma to wieksze znaczenie tak naprawde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano86 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Firma może nie. Ale jestem ciekaw czy warto to montować i jakie mogą być potncjalne korzyści i ewentualne wady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Tzn. jeszcze nie jest Twoj? Ponad seryjnym przy w miare nie za wysokich mocach pewnie wiele roznicy nie zauwazysz. A czy warto - zalezy glownie od jakosci wykonania i wytrzymalosci spawow - kolega, marek-irl z tego forum, mial chyba podobny zalozony, ale z czasem na spawach przy zejsciu rur zaczelo popuszczac. Ale moze mial tylko pecha i nie u wszystkich tak idzie. Jesli dopiero rozwazasz zakup, a masz seryjny sprawny, bez przedmuchow i innych bolaczek, to chyba bym wydal pieniadze gdzie indziej i na co innego. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 o co chodzi o co chodzi, oczerniasz mnie Jacku ? Mialem wiele kolektorów to prawda jest, jednak takiego akurat nie, wszystkie wcześniej czy później szlak trafił, przeważnie wcześniej teraz założyłem tomie i o dziwo jeszcze sie nic nie poniszczyło. Teraz na tym ostatnim faktycznie turbinka szybciej sie wkręca i zaczęła lepiej dmuchać ( mapowany byl na 1.4 a zaczęło pikować do 1.7) wiec musiałem mapować jeszcze raz, jednak czy przy seryjnej turbinie ma sens zakładać cos takiego , watpie. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 No to mi sie wydawalo, ze jakis podobny do tego twojego, co popekal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano86 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 No jeszcze nie jest mój. Turbo na razie zostaje seryjne td05. Był by pewnie jeszcze jakiś zysk w wadze, bo seria jest mega ciężka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 ten to jest chinczyk i uwiez mi padaja jak muchy -- Wt paź 19, 2010 10:18 pm -- to fakt na lepszym korektorze z uppipe turbina sie lepiej wkreca na boost i szybcienajlepszy na rynku jest rcm na trzy sruby ibez flexi wstawek na rurach bo one najszybciej puszczaja.tylko ze prawdziwy koszt rcm korektorow to ponad 2tys pln. no i uczywiscie potrzebujesz nowego mapa -- Wt paź 19, 2010 10:22 pm -- i kolesie to guru subaru masz linka http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/shop_detail.asp?productID=286 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się