diuk Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 witam wszystkich, po ostatnich upalaniach rozleciał się kurek zlewu płynu chłodniczego z chłodnicy. najpierw myślałem, że go zgubiłem ale po dokładniejszych oględzinach okazało się, że jakaś jego część została w chłodnicy. na razie jeszcze nie wyjmowałem chłodnicy i więcej stwierdzić nie mogę. miał ktoś może podobną awarię? czy może to oznaczać jakieś dodatkowe problemy? (zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia spowodowane na przykład przedmuchami z głowic) zakładam że nie walnąłem nigdzie tak, żeby na to miejsce oddziaływał jakiś zewnętrzny udar. temperatura cieczy podniosła się ciut powyżej normy (połowy skali), po wykryciu usterki silnik został wyłączony i nie był włączany, sprawdziłem olej na bagnecie - poziom jest ok, nie ma kakao. miał ktoś podobne problemy? pozdrawiam -- 26 lis 2010, o 08:35 -- niestety, wywaliło jednak uszczelkę pod którąś z głowic, więc to raczej skutek poważniejszej usterki można przenieść do archiwum pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się