Skocz do zawartości

Podłączenie podciśnień od kolektora i turbiny-pomocy


MARCIN SUBARU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,potrzebuje pomocy jakiegoś schematu lub zdjęcia co z czym jest oryginalnie podłączone w temacie podciśnień chodzi o wężyk wychodzący od turbiny oraz z kolektora ssącego one potem jakoś idą do tych czujników na kielichu i nie bardzo wiem co do czego...help me...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey za wiele odpowiedzi nie mam ale już sam odszukałem i znalazłem i podłączyłem i chodzi super ładowanie mam 1,2 bara nawet.Ale wystąpił inny problem czasami przy maksymalnym przyspieszaniu ale nie zawsze mam odebranie na chwilkę mocy i podłączenie z powrotem co skutkuje nieprzyjemnym szarpnięciem.Nie bardzo wiem za co się zabrać by usunąć ten proceder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey za wiele odpowiedzi nie mam

Hmm, podrzuciłem Ci kompletny schemat wężykologii z opisem co i jak działa. A co do tego szarpania to chyba boost-cut będzie. Nie wiem jakie STi '98 ma w serii doładowanie, ale może 1.2 to ciut dużo dla ECU bez jakiegoś zmodyfikowania map albo zabawy z solenoidem. Nie znam się na temacie dokładnie, więc ciężko mi coś konkretniej podpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc 'mzy' twoje schematry tez mi pomogly.Ale co do doladowania czytalem ze wlasnie sti ładuja 1,1 - 1,2 bara w normie teraz tylko niewiem co powoduje przeladowanie co zrobic by go nie bylo.usuniecie restryktora chyba nie ma a to wplywu?>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...