Felix Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Jestem teraz na etapie montażu błotnika lewego i chiałbym zrobić łapacz powietrza do filtra w nadkolu ma ktoś moze gotowe rozwiązanie bym mógł kupić i wstawić i już. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 karpia sobie kup i przynituj z otwartą mordą.... , a tyłek z sensie ogon podłącz do filtra... gotowych wlotów nie widziałem, ale wlot z błotnika z merca W124 250TD albo 300TD w wersji turbo, prawy błotnik, ma fajne otwory, albo bus VW T4 TDI, też prawa strona wyciąć, wspawać i jest oki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 lewego ? ... zawsze mi się wydawało, że filtr jest przy prawym ... ale nieważne :wink: Chyba nie ma gotowego rozwiązania, musisz po prostu pozbyć się oryginalnych plastików i pociągnąć elastyczną rurą powietrze gdzieś ze zderzaka (halogen, lub wlocik pod migaczem) bezpośrednio do obudowy filtra .... chyba adamus miał tak w swojej wannie zrobione ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 U mnie poprowadzone jest to od zaślepki "STI" w zderzaku. Sprawdza się idealnie. Zaślepka jest wstawiona z WRX-a i na miejscu halogenu jest siatex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 tylko trzeba tak poprowadzić rurę, żeby nie łapała do filtra wody przy dużym deszczu, otworki na dole albo jakis zakręt żeby wyłapywał mokrość... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 ja miałem do tej pory we kratce na dole . Zimą wyłapałem śniegu kapke . ma ktoś moze jakieś foto bym to ujrzał swoimi oczami jak to zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 ma ktoś moze jakieś foto bym to ujrzał swoimi oczami jak to zrobić. Hmmm... foto nie mam, ale mogę opowiedzieć: od zaślepki halogena idzie elastyczna rurka do komory silnika nad nadkolem. W komorze silnika jest zrobione coś w kształcie pudła otwartego od góry - z lewej strony wchodzi tam rura idąca od nadkola, a to "pudełko" służy spowodowaniu, by nie przedostawało się tam ciepłe powietrze ogrzane przez silnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now