Skocz do zawartości

Dolot do WRX'a


kanap4

Rekomendowane odpowiedzi

Jako,ze w jednym z tematow poruszona zostala sprawa dolotu, a nie chce robic OT, wiec zakladam nowy temat.Chodzi o dolot do WRX'a>czy cos daje?Jesli tak to ile w przyblizeniu?Czy lepszy jest short ram intake, czy cold air intake?W innym temacie marcinJ jest bardziej za dluzszym dolotem (CAI), za to ja gdzies czytalem, ze w silnikach turbo filtr powinien znajdowac sie jak najblizej suszarki.Jak to w koncu jest?Zaznaczam,ze nie jestem specem od dolotow,wiec nie mam zamiaru sie tu sprzeczac ani madrzyc.Pytam, bo moze niedlugo bede zamawial sobie dolot (Injen,AEM...) i chcialbym wiedziec co bedzie lepsze.Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jakie masz modyfikacje w aucie. Moim zdaniem dolot do WRX'a to strata pieniedzy. Jesli jednak sie na jakis zdecydujesz to lepiej od razu wystroic auto pod ten dolot. Moze byc tak ze bedzie inna srednica dolotu i przeplywomierz bedzie podawal bledne informacje o ilosci powietrza. Krotki dolot jest OK, ale w autach, ktore maja skasowany przeplywomierz. Z przeplywomierzem jest tak ze filtr jest za blisko i moze powodowac zawirowania strumienia powietrza, co takze skutkuje przeklamaniami przeplywomierza. Z tego co widze to Ty masz BOV wiec nie ma co pogarszac sytuacji. Pozatym pod maska jest dosyc goraco wiec bedziesz zasysal cieplejsze powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszlym roku planuje montaz FMIC, takze i tak bede musial zamontowac jakis dolot, poza tym mysle o Unichipie.Nie chce z autka robic potwora o ogromnej mocy, a raczej zblizyc sie troszke osiagami do STI.Poki co to mysle wlasnie o dolocie i wydechu, ale najpierw chcialbym zrobic jeszcze hamulce.Oj chyba bede musial wziac kredyt, bo nie wyrobie finansowo :wink: .A wracajac do samego dolotu, to skoro malo daje to chyba nie ma sensu zakladac :? .W kazdym razie jesli ktos ma jeszcze cos do dodania, to bardzo chetnie poczytam.Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak seryjne to wiem o co chodzi. Robisz kilka duzych bledow. Do Seryjnego turbo FMIC to wielka pomylka, korzysci zadnych a lag bedzie wiekszy. FMIC jest do naprawde duzych turbin typu 18g itp. BOV tez wymien na seryjny. Jak chcesz dorownac STI (albo go pobic) to musisz zmienic caly wydech, wieksze turbo (VF34 albo VF22), odpowiednie wtryski i pompa paliwowa. Do tego mozesz dac wielszy TMIC, np taki: http://www.thespeedfactor.com/promo_wrx.html . Do tego lepiej EcuTek zamiast Unichipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EcuTek jest po prostu lepszy. Masz nadal auto z seryjnym komputerem, wszystko dziala tak jak w fabrycznym aucie poza tym ze masz wiecej mocy. Jak ktos dobrze zalozy Uni to tez wszystko powinno byc OK, ale moga sie pojawiac problemy ze startem na zimnym lub rozgrzanym silniku, problemy przy zmianie pogody, po zmianie paliwa itp. Uni byl popularny jak nie bylo mozliwosci reflashu, teraz jak jest EcuTek albo Cobb to nie ma sensu do lekkomodyfikowanego auta zakladac piggybacka albo SA. Sa auta co na EcuTeku robia ponad 600KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... wniosek taki, ze jak kupowac BOVa to trzeba postawic na HKSa... ciekawe czy na nim by zalewalo :roll:

 

Ja mam BOV Forge od nowosci i przez 30 000 km dziala. Nie ma znaczenia, czy zalozysz HKS, czy inny produkt. W seryjnym aucie BOV zapewni jedynie sapanie i wzrost zuzycia paliwa (zawsze bedzie przelewal). Nic wiecej nie da ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...