plasma555 Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Cześć, mam taki dylemat: Co sądzicie o podnoszeniu Imprez na zimowe zabawy? Mam bardzo twardy i niski zawias H&R na którym teraz jeździ się rewelacyjnie jednak się zastanawiam czy jest jakaś alternatywa na zimę aby go trochę podnieść ? Nie jest to gwint i pomyślałem że może da się zamontować springi od ORI WRXa do amorów H&R bez zmiany całego zawiasu na ori ? Oszczędziłoby to czas i pieniądze Czy jest to alternatywa na zimowe pojeżdżafffki ? Są jakieś inne ? Pzdr, Jasiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Cześć,...Czy jest to alternatywa na zimowe pojeżdżafffki ? Są jakieś inne ? Pzdr, Jasiek. OBK ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasma555 Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 Cześć,...Czy jest to alternatywa na zimowe pojeżdżafffki ? Są jakieś inne ? Pzdr, Jasiek. OBK ? .....??? Słucham??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Nie wiem jaki masz hebel, ale dobrą opcją jest możliwie najmniejsza felga i jak najwyższy balon oponowy.Wyżej raczej nie będzie, ale zimowe niespodzianki będę mniej boleć :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasma555 Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 Hebel jest H&R na żółtej szprycy i czerwonej sprężynie regulowany...tyle że nie wiem nawet jak Z mniejszym kolem i większą oponą myślalem ale to by dało ledwo ledwo jakikolwiek efekt bo wisi nisko. Czy można wsadzić do sportowego hebla większe sprężyny? Możnaby zrobić tak że wsadzić mniejsze koło na większej gumie 205/55-60/16 ? Dałoby się zamontować taki komplet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 plasma555, hebel=hamulec :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasma555 Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 elmo, oj chyba za wcześnie ostatnio wstaje oczywiście heble mam seryjne WRXowe -- 2 wrz 2010, o 12:29 -- To jak .... ma ktoś jakiś pomysł ? Bo trzeba się decydować Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Propozycja Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Cześć,...Czy jest to alternatywa na zimowe pojeżdżafffki ? Są jakieś inne ? Pzdr, Jasiek. OBK ? .....??? Słucham??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamer Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 plasma555, OBK = Subaru Outback Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasma555 Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 elmo, fajny patent ale ja poważnie pytam.... leon, po pierwsze masz u mnie minusa za kradzież krzesła po drugie patent ten ma być tańszy od kupowania jeepa zamer, rano nie widzialem na oko i byl problem z percepcją Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Jak zalozysz seryjna sprezyne do gwinotwanego zaieszenia to bedzie kupa, o ile sie amortyzator nie wyleje. Skoro to zawieszenie jest gwinotowane to dorwij instrukcje i zobatrz jak to sie robi, albo wystaw foty to Ci powiemy. Ja sie zastanawiam jak podliftowac tyl auta o 2 - 3cm bo po zalozeniu sprezyn WRXa przod jest wyzej niz tyl (mierzac do progu obok kol). Czy przy takim malym podniesieniu wystarczy pomiedzy kolumne amortyzatora a gniazdo dac jakis dystans (specer)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 ...leon, po pierwsze masz u mnie minusa za kradzież krzesła ... Jeszcze nie ukradłem, ale no problem, przy okazji odkręcę twój stołek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasma555 Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 Ten zawias to nie gwint tylko torowy H&R ... nie mogę go znaleźć na necie. Jest na żółtym amorze i czerwonej sprężynie H&R ... wszędzie są loga .... Zdjęcia wkleję jutro bo jestem w KRK i nie mam aparatu ... Czy do takiego zawiasu można wrzucić inne springi ? Jasiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now