mrowa Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Choć już na forum było o podobnych przypadkach to nie znalazłem odpowiedzi na dręczące mnie pytanie: czy jak poczułem smrodek przypalonego sprzęgła, które jest nowe (2 tygodnie) to powinienem się martwić. Głupota nie boli: chciałem ruszyć dynamicznie na mokrej trawie 1, 2, 3 i poczułem dziwny zapach... na 99,9% sprzęgło. Martwić się czy nie? Sprzęgło organiczne Exedy - seryjne. auto teraz mniej szarpiące przy ruszaniu. To różnica, którą zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Nie martwić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 dzięki Owoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 mrowa, to nowe też szarpie? generalnie chyba takie sporadyczne akcje robią mu dobrze w zeszły weekend po zabawie na wróblowej rozecie auto jechało mi zupełnie inaczej, jakoś tak lekko, gładko i jedwabiście 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 auto jechało mi zupełnie inaczej, jakoś tak lekko, gładko i jedwabiście 8) To zmęczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 to kurde musze go bardziej męczyć a nie sie cackać jak ciocia klocia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Głupota nie boli: chciałem ruszyć dynamicznie na mokrej trawie 1, 2, 3 i poczułem dziwny zapach... na 99,9% sprzęgło. Martwić się czy nie? Kompletnie się nie martwić. Chyba, że zapach był na tyle intensywny, że w kabinie zrobiło się szaro od gryzącego dymu. Wówczas mogłoby to oznaczać, że trochę przedobrzyłeś z tym startem na śliskiej nawierzchni . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 bo sprzęgło też się przecież dociera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 mrowa, to nowe też szarpie? generalnie chyba takie sporadyczne akcje robią mu dobrze w zeszły weekend po zabawie na wróblowej rozecie auto jechało mi zupełnie inaczej, jakoś tak lekko, gładko i jedwabiście 8) No właśnie to nowe było takie jakieś "ostre" a teraz jest łagodniejsze. Właściwie mógłbym przychylić się do Twojego określenia -- 10 sie 2010, o 07:43 -- Głupota nie boli: chciałem ruszyć dynamicznie na mokrej trawie 1, 2, 3 i poczułem dziwny zapach... na 99,9% sprzęgło. Martwić się czy nie? Kompletnie się nie martwić. Chyba, że zapach był na tyle intensywny, że w kabinie zrobiło się szaro od gryzącego dymu. Wówczas mogłoby to oznaczać, że trochę przedobrzyłeś z tym startem na śliskiej nawierzchni . To był taki charakterystyczny zapaszek... niektórzy porównują do potrawy świątecznej :wink: -- 10 sie 2010, o 07:44 -- bo sprzęgło też się przecież dociera Tak jak klocki hamulcowe aż się dotrą... na śmierć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Właśnie wracam z pojeżdżaffki górskiej i mam taki mały problem. Jak puszczę szybko sprzęgło przy wbiciu z 1-2 to auto robi takie 2-3 zające i kończy się kiedy zaczyna pompować na maxa. Jak wbijam jeden i z miejsca lekko puszcze na 1 i pozniej gaz w podłogę to auto mocno szarpie kilka razy i znowu pompuje to się wygładza .... Miał ktoś taki problem z szarpaniem ? Co to może być ? Dzieje się tak przy 1 i 2 przy maksymalnym wciśnięciu w podłogę. Jak spokojnie się dodaje gazu i puszcza sprzęgło to nic się nie dzieje ... -- 10 wrz 2010, o 20:18 -- Właśnie wracam z pojeżdżaffki górskiej i mam taki mały problem. Jak puszczę szybko sprzęgło przy wbiciu z 1-2 to auto robi takie 2-3 zające i kończy się kiedy zaczyna pompować na maxa. Jak wbijam jeden i z miejsca lekko puszcze na 1 i pozniej gaz w podłogę to auto mocno szarpie kilka razy i znowu pompuje to się wygładza .... Miał ktoś taki problem z szarpaniem ? Co to może być ? Dzieje się tak przy 1 i 2 przy maksymalnym wciśnięciu w podłogę. Jak spokojnie się dodaje gazu i puszcza sprzęgło to nic się nie dzieje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Miał ktoś taki problem z szarpaniem ? Co to może być ? Dzieje się tak przy 1 i 2 przy maksymalnym wciśnięciu w podłogę. Jak spokojnie się dodaje gazu i puszcza sprzęgło to nic się nie dzieje ... To nie wygląda na problem sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 plasma555 napisał(a):Miał ktoś taki problem z szarpaniem ? Co to może być ? Dzieje się tak przy 1 i 2 przy maksymalnym wciśnięciu w podłogę. Jak spokojnie się dodaje gazu i puszcza sprzęgło to nic się nie dzieje ...To nie wygląda na problem sprzęgła. a na co ? Jaki ybyłby obiaw sprzęgła ? Tak jak mówię jak wbije 1 i puszcze sprzęło przy energiczny ruszaniu przy wciśnietym w podłogę gazie odrazu mi zaczyna zajączkować .... jak jadę sobie spokojnie na 2 ok 1,5k RPM i wcisnę na maxa w podłogę to też go dławi i szarpie 2-3 razy poczym ładuje .... Co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Tak jak mówię jak wbije 1 i puszcze sprzęło przy energiczny ruszaniu przy wciśnietym w podłogę gazie odrazu mi zaczyna zajączkować .... jak jadę sobie spokojnie na 2 ok 1,5k RPM i wcisnę na maxa w podłogę to też go dławi i szarpie 2-3 razy poczym ładuje .... Co to może być ? To raczej objawy, które nie przypominają sprzęgła, tylko coś z silnikiem. Z drugiej strony wciskanie gazu w podłogę przy takich obrotach to proszenie się o kłopoty i być może u mnie jest tak samo, tylko nigdy tego nie sprawdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Niestety właśnie ja tego nigdy nie sprawdziłem tylko jak głupek dałem się przejehcać 200m koledzy i zrobił tak 2 razy ... i teraz jest kłopot bo ja chce zabić kolege a nie wiem co dokładnie jest ... Mi osobiście nigdy tak się nie zdarzyło ... z tego co pocztałem na forum to wiele ludzi ma taki problem i rzadko kiedy było to sprzęgło .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Mi osobiście nigdy tak się nie zdarzyło ... z tego co pocztałem na forum to wiele ludzi ma taki problem i rzadko kiedy było to sprzęgło .... Moja dziewczyna właśnie mi powiedziała, że jej się w STi przydarzyło, zwłaszcza zimnym . Zalewa się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Moja dziewczyna właśnie mi powiedziała, że jej się w STi przydarzyło, zwłaszcza zimnym .Zalewa się.. :D to dość ! Możliwe że go zalewa bo jak zbijam mu biegi to dość konkretnie popierduje a jak zmieniam biegi to syczy mimo że nie mam BOVa .... chyba trzeba iść się wystroić bo krucyzeks Moga to byc takie objawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Jak byś miał taki objaw, że np. na 3 czy 4 biegu dajesz w palnik i najpierw autko "ciągnie" a potem nagle obroty w górę a mocy brak to wtedy sprzęgło na 99,9% - u mnie tak było, ale takie bojawy jak piszesz to raczej nie sprzęgło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 No tak mrowa, to jest właśnie uślizg sprzęgła co piszesz. Ja mam tak jak pisałem .... wydaję mi się że może go faktycznie trochę zalewać jak napisałowoc666, bo często na zbijaniu biegow i dojazdach na bez gazu silnik potrafi puśić marchewę a przy dodawania mocno w palnik syczy jakby miał BOVA... Czekam na Colina i będę coś myślał ... z ECU trzeba popatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się