Skocz do zawartości

zmiana skrzyni


andre82

Rekomendowane odpowiedzi

sporą akcje planujesz....... pewnie zmiana tylniego dyferencjału (czyli kupujesz najlapiej komplet z skrzynia)

Do tego sprzęgło z kołem zamachowym , komplet pedałow wysprzęglik , lewarek z całymi ustrojstwami, cos bedzie trzebać z elektronika albo kontrolki powyciagać.

Plastyki tunelu srodkowego, nie jestem pewien co do wału.

Sporo sporo zabawy ale wykonalne 3dni pracy z piwami w rece :))

 

Co do skrzyni nie sugeruj sie czy to 2l czy 2,5L liczy sie numer i przełorzenia skrzyni ktore muszą ci pasować z tylnim dyfrem jak nie to ja zmielisz

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do skrzyni to najlepiej po nr skrzyni inaczej troszku liczenia jest ....podasz nr ktos ci zweryfikuje jak nie gdzies tu krąży stronka z nr skrzyń i tam masz przełorzenie głowne , przedniego dyfra itp

Dyfer najlepiej policzyć (tzn obroty na ataku i na wyjsciu) a najpewniej kupić zestaw z jednego auta kompletny jak chcesz mam namiar na osobe co ma kilka takowych zestawów wiec wybierzesz co ci podpasuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. temat skrzyni ogarnięty. Pytanie jak wygląda sprawa z elektryką czy manual też ma jakiś sterownik? wiem że w AT były różnice i nie każda skrzynie da się zaadoptować no chyba że ktoś ma wiedzę jak podpasować elektronikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...