Jump to content

zmiana skrzyni


andre82

Recommended Posts

sporą akcje planujesz....... pewnie zmiana tylniego dyferencjału (czyli kupujesz najlapiej komplet z skrzynia)

Do tego sprzęgło z kołem zamachowym , komplet pedałow wysprzęglik , lewarek z całymi ustrojstwami, cos bedzie trzebać z elektronika albo kontrolki powyciagać.

Plastyki tunelu srodkowego, nie jestem pewien co do wału.

Sporo sporo zabawy ale wykonalne 3dni pracy z piwami w rece :))

 

Co do skrzyni nie sugeruj sie czy to 2l czy 2,5L liczy sie numer i przełorzenia skrzyni ktore muszą ci pasować z tylnim dyfrem jak nie to ja zmielisz

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

co do skrzyni to najlepiej po nr skrzyni inaczej troszku liczenia jest ....podasz nr ktos ci zweryfikuje jak nie gdzies tu krąży stronka z nr skrzyń i tam masz przełorzenie głowne , przedniego dyfra itp

Dyfer najlepiej policzyć (tzn obroty na ataku i na wyjsciu) a najpewniej kupić zestaw z jednego auta kompletny jak chcesz mam namiar na osobe co ma kilka takowych zestawów wiec wybierzesz co ci podpasuje:)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki. temat skrzyni ogarnięty. Pytanie jak wygląda sprawa z elektryką czy manual też ma jakiś sterownik? wiem że w AT były różnice i nie każda skrzynie da się zaadoptować no chyba że ktoś ma wiedzę jak podpasować elektronikę.

Link to comment
Share on other sites

w manualu masz tylko 2 czujniki w skrzyni biegów i w nowszych przetworni do prędkościomierza (wkrecany zamniennie w miejsce linki)

Czysta mechanika zero elektroniki

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...