toks Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Po kilku wizytach w serwisie proszę o opinie/pomoc forumowiczów. Średnio co kilka tygodni muszę pojawić się w serwisie w celu podpięcia do laptoka i wykonania kalibracji wtrysku na siłę. Po ostatniej kalibracji do wczoraj było w porządku (gładka praca silnika - aż miło) - wczoraj po zatrzymaniu się na parkingu usłyszałem charakterystyczne dźwięki świadczące że autokalibracja się zaczyna, wszystko powyłączałem i niestety - pół minuty i koniec. Silnik znowu na zimnym pracuje jak ursus (ostry nieprzyjemny klekot), ciepły też jest głośniejszy. Ludzie się pytają co się dzieje że silnik tak głośno pracuje. W serwisie twierdzą że kalibracja powinna właściwie wystarczyć od przeglądu do przeglądu - ja w tym roku już 4 razy miałem kalibrowanie w serwisie (2x Kraków, 1x Rzeszów, 1 x Lublin - o ile dobrze pamiętam). Dodam że dość częste wchodzenie silnika w tryb kalibracji występowało jakiś rok temu po czym doszło do awarii EGR (wymiana na nowy) - nie wiem czy kalibracja i nieprawidłowa praca EGR ma jakiś związek. Miał ktoś może podobny problem? Outback 2.0D - 40kkm przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się